• Net zoals het Orakel van Delphi in 547 v. Chr. Croesus vertelde dat als hij een oorlog tegen het Perzische rijk zou starten: 'een groot rijk ten onder zou gaan.', werd Myra verteld dat als ze haar hart zou verliezen aan de hartendief, ze een rijk ten val zou brengen. Net zoals bij Croesus werd er haar niet verteld welk rijk dit zou zijn. Ook over de identiteit van de hartendief werd in alle talen gezwegen.

    In 2120 is de politieke situatie van de wereld chaotisch. Heersers volgen elkaar op en veroveren zoveel mogelijk gebied. Allemaal zijn ze opzoek naar de sleutel van macht en alleenheerschappij. Myra vlucht wanneer haar eigen familie het slachtoffer wordt van een staatsgreep, niet wetend dat zij weleens het doel van de aanval kon zijn geweest.

    Genres:Science-Fiction, Romantiek, Drama, Fantasy (enkele paranormale elementen)
    Startdatum: 27/09/2015
    Taal: Nederlands
    Hoofdstukken: De bedoeling is om 1x per week (soms meer) een hoofdstuk van 500-1000 woorden te plaatsen.
    Belangrijke informatie: Ik ben het verhaal beginnen schrijven zonder plot of duidelijk doel voor ogen. Als ik een plot heb, ben ik meestal zo met plannen bezig dat ik het schrijven uitstel. En van uitstel, komt afstel. De allereerste zin van het verhaal heb ik op het internet gevonden. Ik heb deze van het Engels naar het Nederlands vertaald en ben gewoon beginnen schrijven. Ik weet dus eigenlijk niet veel meer over mijn eigen verhaal dan jullie. Ik probeer zo minimaal mogelijk te plannen om mijn eigen creativiteit niet in de weg te staan. Natuurlijk heb ik de echte basis van mijn verhaal wel even opgeschreven. Hopelijk lukt dit experiment en heb ik op het einde een verhaal dat ik verder kan ontwikkelen om ooit, wie weet, aan een uitgever te tonen.


    The soul needs autumn.

    Proloog

    Als je wil weten of mijn schrijfstijl iets voor jou is, kan je altijd dit even lezen. Het telt 527 woorden. (:


    The soul needs autumn.

    Dit klinkt echt zo leuk, omg. Abo erbij.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoofdstuk 1.1


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 1.2


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 1.3


    The soul needs autumn.