• Sup cakejes,

    Zelf ga ik eigenlijk nooit naar de Starbucks.
    Nu ik meeging naar binnen met mijn buddies was dit mijn beleving;

    Starbucksmans: "Wat zal het zijn?"
    Random vriend: *noemt zijn koffie op* "Een caramelmacchatioventiskimextrashotextrahotwhipssugarfreehfhfh..."
    Randomanderevriend: *noemt haar koffie op* "grandequadnonfatonepumpnowhipshsdfhjfhh..."
    Alsof iedereen een drinkbare versie bestelt van:



    En toen stond ik daar van:


    "Ehh.. Ik eehhh.. mhrhm wil graag....buhhh beker met.....erghh...koffie."




    ...Ben ik de enige die zo starbucksnoob is? :')

    Starbucksnoob?

    30.4% (14 stemmen)
     
    Ik ben Starbuckspro

    34.8% (16 stemmen)
     
    Ik ben ook een Starbucksnoob

    23.9% (11 stemmen)
     
    Ik drink thee

    10.9% (5 stemmen)
     
    Pancakes is de grootste noob, regardless of the question


    When the why is clear, the how is easy.

    Het is echt grappig, want ik zit voor de tweede keer vandaag in de Starbucks. Deze morgen moest ik me een uur zien bezig te houden door de treinregeling en ik heb zonet dus tweemaal na ellaar mijn trein gemist, waardoor ik nu dus een uur moet wachten. :') Ik bestel wel maar twee dingen: een chocolademelk met hazelnoot of een mokka frappucino. Vandaag heb ik ze toevallig beide gedronken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik bestel toch altijd hetzelfde: Signature Hot Chocolate met Vanillesiroop :"D


    26 - 02 - '16

    Hahaha, zolang het maar a la vanille en warm is. Dan vind ik 't best :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kom nooit bij de Starbucks, ik ga toch geen 8 euro betalen voor een drankje :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben tbh niet zo'n fan van Starbucks. Ik ga liever naar Einstein Coffee :3
    Als ik al naar Starbucks ga, neem ik meestal gewone koffie. Ik heb het ooit gedurfd om chocolademelk te nemen, of van die koffie met chocolade (mijn favoriet). Nooit meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat de Starbucks persoonlijk. Het is een vreselijke rotplaats waar de hipsters rondkrioelen met hun veel te dure koffie. Het enige goeie wat ik daar ooit op heb was zo'n chocolate chip ijs-geval. Voor de rest is het veel te slappe koffie voor veel te veel geld. En het feit dat ze mijn naam altijd verkeerd schrijven zegt wat over de baristas die je aankijken alsof je water laat branden wanneer je said chocolate chip ijs-ding bestelt in de winter.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga meestal een keer per week naar Starbucks met mijn vriendinnen. Ik ken wel een aantal van de drinken maar ik neem meestal een caramel macciato , caramel frappucino of een vanilla frappucino.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Thee. Met melk. Altijd. Ochtend, avond. Zeer belangrijk. Dit deel van het dagritme mag niet onderbroken worden. Iedere normale dag op zijn minst één mok gevuld met goede thee en melk. Met voorkeur gezet door mijn moeder.
    Amen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    OPETH schreef:
    Ik haat de Starbucks persoonlijk. Het is een vreselijke rotplaats waar de hipsters rondkrioelen met hun veel te dure koffie. Het enige goeie wat ik daar ooit op heb was zo'n chocolate chip ijs-geval. Voor de rest is het veel te slappe koffie voor veel te veel geld. En het feit dat ze mijn naam altijd verkeerd schrijven zegt wat over de baristas die je aankijken alsof je water laat branden wanneer je said chocolate chip ijs-ding bestelt in de winter.

    Dat namen verkeerd schrijven schijnt een publiciteitsstunt te zijn. Als je iemands naam verkeerd schrijft, is de kans groter dat diegene het op een social media zet met de tekst: "goh, schrijven ze mijn naam verkeerd bij de Starbucks"
    Gratis reclame voor de Starbucks. Die medewerkers krijgen letterlijk de opdracht om dat te doen. -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    OPETH schreef:
    Ik haat de Starbucks persoonlijk. Het is een vreselijke rotplaats waar de hipsters rondkrioelen met hun veel te dure koffie. Het enige goeie wat ik daar ooit op heb was zo'n chocolate chip ijs-geval. Voor de rest is het veel te slappe koffie voor veel te veel geld. En het feit dat ze mijn naam altijd verkeerd schrijven zegt wat over de baristas die je aankijken alsof je water laat branden wanneer je said chocolate chip ijs-ding bestelt in de winter.


    Dat heb ik ook als ik waar dan ook een milkshake bestel als het koud is buiten :W
    Zo achterlijk. Alsof ik geen zin mag hebben in ijsachtige drankjes als het koud is.


    26 - 02 - '16

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Dat namen verkeerd schrijven schijnt een publiciteitsstunt te zijn. Als je iemands naam verkeerd schrijft, is de kans groter dat diegene het op een social media zet met de tekst: "goh, schrijven ze mijn naam verkeerd bij de Starbucks"
    Gratis reclame voor de Starbucks. Die medewerkers krijgen letterlijk de opdracht om dat te doen. -.-"


    Dat verklaart wel waarom iemand in vredesnaam dacht dat mijn vriend Bart "Butt" heette. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Dat namen verkeerd schrijven schijnt een publiciteitsstunt te zijn. Als je iemands naam verkeerd schrijft, is de kans groter dat diegene het op een social media zet met de tekst: "goh, schrijven ze mijn naam verkeerd bij de Starbucks"
    Gratis reclame voor de Starbucks. Die medewerkers krijgen letterlijk de opdracht om dat te doen. -.-"


    Ik had al zo'n vermoeden ja. Komt erg fijn en intelligent over als je je naam (Colibre) voor ze uit spelt en ze 'Kolibrien' opschrijven. Misschien moeten ze hun baristas eerder op andere vlakken trainen dan namen verkeerd schrijven. Kan best voordelig uitpakken. (cat)


    @ Perdition: Precies! Ik vind het juist heerlijk om ijsjes en milkshakes te nemen in de winter, nomnom. Maar de laatste keer dat ik zo'n ijs-ding bestelde, keek die barista me zeer chagrijnig aan en mompelde daarna iets in de zin van 'Dan moet ik van alles klaar gaan zetten en mopper mopper mopper'. Christ, laat mij lekker m'n icy goodness hebben bij vijf graden! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)

    Ik had al zo'n vermoeden ja. Komt erg fijn en intelligent over als je je naam (Colibre) voor ze uit spelt en ze 'Kolibrien' opschrijven. Misschien moeten ze hun baristas eerder op andere vlakken trainen dan namen verkeerd schrijven. Kan best voordelig uitpakken. (cat)


    @ Perdition: Precies! Ik vind het juist heerlijk om ijsjes en milkshakes te nemen in de winter, nomnom. Maar de laatste keer dat ik zo'n ijs-ding bestelde, keek die barista me zeer chagrijnig aan en mompelde daarna iets in de zin van 'Dan moet ik van alles klaar gaan zetten en mopper mopper mopper'. Christ, laat mij lekker m'n icy goodness hebben bij vijf graden! :Y)

    Haha, eens!


    Deep inside, I've never felt alive

    OPETH schreef:
    (...)

    Ik had al zo'n vermoeden ja. Komt erg fijn en intelligent over als je je naam (Colibre) voor ze uit spelt en ze 'Kolibrien' opschrijven. Misschien moeten ze hun baristas eerder op andere vlakken trainen dan namen verkeerd schrijven. Kan best voordelig uitpakken. (cat)


    @ Perdition: Precies! Ik vind het juist heerlijk om ijsjes en milkshakes te nemen in de winter, nomnom. Maar de laatste keer dat ik zo'n ijs-ding bestelde, keek die barista me zeer chagrijnig aan en mompelde daarna iets in de zin van 'Dan moet ik van alles klaar gaan zetten en mopper mopper mopper'. Christ, laat mij lekker m'n icy goodness hebben bij vijf graden! :Y)


    Echt he. Ik kreeg ook al eens een boze blik van zo'n troela bij zo'n snackbar op een station. Het was -1 buiten en ik wilde graag een milkshake. Ze keek me echt aan alsof ik een huge-ass misdaad had gepleegd :W
    Vervolgens kreeg ik ook heel veel veroordelende blikken van mensen toen ik over het station liep met mijn milkshake.


    26 - 02 - '16

    Dat gevoel had ik de eerste keer ook toen ik daar ging en ik een keuze moest maken van: Eh... - Doe maar dat :Y) Zo speciaal vind ik het overigens niet, ik was wat teleurgesteld. Het is wel heel erg opgehemeld, ik vind het wel lekker, maar normaal lekker, niet zo van: wauw.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dat verklaart wel waarom iemand in vredesnaam dacht dat mijn vriend Bart "Butt" heette. :')


    En ik dan: Maarten. -.-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 21:59 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.