• Sup cakejes,

    Zelf ga ik eigenlijk nooit naar de Starbucks.
    Nu ik meeging naar binnen met mijn buddies was dit mijn beleving;

    Starbucksmans: "Wat zal het zijn?"
    Random vriend: *noemt zijn koffie op* "Een caramelmacchatioventiskimextrashotextrahotwhipssugarfreehfhfh..."
    Randomanderevriend: *noemt haar koffie op* "grandequadnonfatonepumpnowhipshsdfhjfhh..."
    Alsof iedereen een drinkbare versie bestelt van:



    En toen stond ik daar van:


    "Ehh.. Ik eehhh.. mhrhm wil graag....buhhh beker met.....erghh...koffie."




    ...Ben ik de enige die zo starbucksnoob is? :')

    Starbucksnoob?

    30.4% (14 stemmen)
     
    Ik ben Starbuckspro

    34.8% (16 stemmen)
     
    Ik ben ook een Starbucksnoob

    23.9% (11 stemmen)
     
    Ik drink thee

    10.9% (5 stemmen)
     
    Pancakes is de grootste noob, regardless of the question


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik houd zelf niet van al die overdreven dingen dus ik bestel altijd kamillethee, zwarte koffie, of een soya cappuccino. Ik zou die fancy namen niet eens kunnen onthouden. :')


    Caution first, always.

    Ik ben ook een Starbucksnoob, dus je bent niet de enige die moeite heeft met al die woorden. ;'D


    Pretty is just a pretty word.

    Starbeetus. (cat) Ik eet liever mijn cals, bovendien hou ik niet van koffie, ook al serveren ze dat niet echt. Dus ja, ik ben wel een sterberksnoob.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben een theeleut :] Het enige wat ik ooit gehaald heb bij Starbucks was een Caramel Frappuccino® Light Blended Beverage [moest ik even opzoeken op de site haha] en dat was 4 jaar geleden ofzo :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik neem alleen de starbucks die je in de supermarkt koopt


    ♡

    Ik haalde wel eens een chocolademelk daar, dat is niet zo ingewikkeld. 8D In de zomer ga ik dan voor een frappuccino. Maar dat is echt een treat voor mij, net als Lotte eet ik liever mijn kcal. ;3 De chocolademelk van de Starbucks is het echt wel waard, hij is zoveel lekkerder dan die van de Kiosk.


    Your make-up is terrible

    Ik kom bijna nooit bij Starbucks (voornamelijk omdat het zo ontzettend duur is en er in alles wat ik lekker vind exteem veel calorieën zitten), maar een echte noob zou ik mezelf ook niet meer noemen. Ik zit er een beetje tussenin, maar ik sta wel als ik naar Starbucks ga ongeveer eerst een kwartier naar alles wat ze hebben te turen, voordat ik iets kan kiezen ^^ Ik vind het leuk om elke keer iets anders te proberen. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik waardeer de beginpost van dit topic heel erg :Y)
    Ik ga nooit naar de Starbucks en als ik er toch ben, koop ik niets. Is een te grote aanslag op mijn toch al vrijwel lege portemonnee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 1 keer naar Starbucks gegaan toen ik vorig jaar in Berlijn zat (ze hadden gratis wifi). Ik heb toen koffie met vanille genomen en doet ik het dronk dacht ik echt van 'En hier heb ik 5 euro aan besteed......'
    Voor mij niet van herhaling vatbaar.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga er wel eens langs :3 (wanneer het koud en nat is en ik mn trein heb gemist) Niet echt een vast iets dat ik neem.. Net waar ik zin in heb x) Van chocomelk (zoals hierboven gezegd, it's worth it) tot koffie tot thee haha. Ben geen noob, mag ik hopen x) Maar een pro zou ik mezelf niet noemen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 19:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga uit principe niet naar Starbucks, omdat ik die hype niet kan uitstaan. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahaha dit is wel hilarisch. Wat ik doe als ik er ben is zo van: 'uh...nou...ehh...Doe me maar die die op dat bordje staat.'
    En dan maar hopen dat het lekker is. :'D


    The truth is out there.

    Die beginpost is zo herkenbaar!

    Ik drink liever thee eigenlijk en als ik koffie drink is het gewone zwarte koffie. :Y)
    Maar ik ga eigenlijk nooit naar de Starbucks, te duur voor mijn studentenportefeuille. Ik zal zelf wel een kop koffie zetten als ik er nood aan heb. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga alleen naar de Starbucks op schoolkamp, ben ik achter gekomen. :') Vooral voor de gratis wifi, want ik drink geen koffie en de andere dingen die ze er serveren vind ik sowieso ook te duur. Maar goed, af en toe moet je er maar gewoon vijf euro voor over hebben om een caramelmilkshakeding te kunnen drinken en je familie te kunnen Whatsappen met het nieuws dat je nog leeft.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik lees gewoon het menu door en bestel dan, dan moeten ze maar twee seconde wachten hoor.=') Al ken ik wel een paar namen uit mijn hoofd, "Frapuciono mocka coockie, venti." Enzo.=d


    You were born original, don't die as a copy.