• Ondertussen zijn alle inzendingen voor de maand september binnen en de polls zijn aangemaakt. De volgende stap is natuurlijk stemmen! Zoals altijd mag jij jouw favoriet kiezen in iedere wedstrijd en op deze persoon stemmen in de polls!

          * POTM (Poem of the Month) had deze maand vier creatieve deelnemers die gedicht hebben in het thema ‘klein geluk’. Wie van deze vier gun jij het ‘geluk’ om zich winnaar van september 2015 te noemen? Stem hier op jouw favoriet!

          * COTM (Column of the Month) had drie deelnemers die in hun verleden naar jeugdsentiment hebben gezocht. Welke column vind jij de beste? Stem hier op jouw favoriet!

          * SOTM (Story of the Month) kreeg vijf originele schrijvers over de vloer die hun fantasie op hol hebben laten slaan in het thema ‘verandering’. Kies jouw favoriete verhaal en stem hier!

          * QOTM (Quiz of the Month) wist maar liefst vier users aan te zetten tot een quiz te maken rondom het thema ‘humor’. Benieuwd naar wat deze deelnemers gepresteerd hebben? Doe hun quizzen en stem achteraf hier op jouw favoriet!

          * IOTM (Image of the Month) wist vier artistieke users te overtuigen om hun foto rond het thema 'mensen' in te zenden. Hun creaties zijn terug te vinden in de poll, waarna je meteen kan stemmen op jouw favoriet!

    Alvast heel hard bedankt om te stemmen en natuurlijk ook bedankt om mee te doen!


    Wil je graag zelf eens meedoen aan een van onze wedstrijden? Houdt dan het topic ervan goed in het oog (tip: neem een abonnement) en ontdek vanaf 1 oktober wat het thema van de maand oktober wordt!

    Groetjes,
    Het moderatorteam!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 17:40 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gestemd! Althans, op IOTM en QOTM, want voor SOTM wil ik wat meer tijd kunnen nemen en aan POTM en COTM doe ik zelf mee. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gestemd! Althans, op IOTM en QOTM, want voor SOTM wil ik wat meer tijd kunnen nemen en aan POTM en COTM doe ik zelf mee. :'D

    Dan mag je alsnog stemmen hoor. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal hier later even naar kijken. Ben niet zo helder op de late avond.


    26 - 02 - '16

    Zoo, even op iedere poll gestemd waar ik zelf niet aan meedoe c: Zag dat er bij sommigen nog wel heel weinig stemmen waren, jammer!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gestemd.


    16 - 09 - '17

    Ik heb gestemd op POTM, COTM, QOTM en IOTM. (;


    Caution first, always.

    Laatste dag om te stemmen! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd! Hehehe ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…