• Korte mag ook.

    (flower)

    Kijk op mijn profiel, 'Ja, ik wil'. Iets van 23 hoofdstukken, er staan nog een paar inactief. Ik schrijf nog steeds aan dat verhaal.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.



    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    Hij is nog niet afgelopen, maar wel ver en ik post elke dag. Op mijn profiel staan afgelopen verhalen.


    Take risks and conquer your fears.

    The Other Side


    [face=arial] De 21 jarige Carolyn Sharon Charles had haar toekomst al uitgestippeld. Eerst wilde ze haar opleiding als stewardess afmaken. Het was altijd al haar droom geweest om rond de wereld te reizen en andere culturen te zien. Carolyn was net zoals de meesten jonge vrouwen over de oren verliefd. Haar grote liefde is niemand minder dan de 22 jarige Michel Silas Flynn. Michel wilde zelf advocaat worden. Dat wilde hij bereiken door rechten te studeren. Carolyns leven kon op dat moment niet beter. Ze wist wat ze ging doen laten en met wie ze een gezin wilde stichten.
    Op de nacht van 2 september gebeurde er iets dat niemand had voorzien. Michel overleed aan een auto ongeluk. Dader is op de vlucht, maar werd snel opgepakt.
    Carolyn stortte helemaal in en besloot om een paar keer een brief te schrijven aan Michel. De eerste brief las ze voor op zijn begrafenis. Wanneer ze hem voorleest en verbrand is ze er heilig van overtuigd dat het bij Michel aankomt. Ondanks dat hij er niet meer is. Ondertussen gebeuren er rare dingen wat haar gevoel sterker maakt.

    Soundtrack


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dubbel -.-'

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:57 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dankje

    Twists and Turns of Faith

    Hope you like it!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Mijn lange en afgelopen story:
    Kiss from a rose

    Mijn korte en net gestarte story:
    Ofridr


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zijn er nog meer??(flower)




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |

    In mijn Schrijvers ID staan 39 stories over verschillende onderwerpen en met verschillende lengtes. Ik denk dat je daar wel iets zult kunnen vinden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb twee verhalen waar ik actief aan schrijf (1-2 stukjes per dag), dus het heeft al aardig wat hoofdstukken. :]


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?



    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zie profiel en dan The quest of the human animal.
    Zit op iPod dus geen link, sorry!!

    Dankje wel

    Bij mijn stories staat 'Your Lord, My lord'. Het zijn nog niet zoveel hoofdstukken maar wel langere in vergelijking met andere stories hier! Er word ook nog aan gewerkt...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    (lol)