• Ja dus, een hele tijdje geleden zat er dus een groepje Quizletters op omegle en het was leuk en grappig. Net ging ik weer naar omegle omdat ik bored thuis zit. En om het netjes te houden: 'Ik heb geen zin in....ccomplimenten?' Dusja, ik wil wel met jullie, allerliefste quizletters, op omegle zitten.

    Who's in?


    -

    Illicit schreef:
    I'm in! Hehehe c:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Markey schreef:
    (...)

    Nu ben ik jaloers. Mijn stokbroodjes zijn alweer op. :c

    *geeft je handjevol chips*
    Ik hoop dat je Lays: sour cream & onion lust.


    -

    Zo ver ben ik een iemand van Q tegen gekomen :'D


    What would Emma do?

    Niemand die hier mij kent,. maar ik ga stiekem ronddwalen ;d
    --
    Ah fck sorry ik disconnecte met iemand XD :') Ik dacht dat hij niet meer ingesteld stond op Quizlet dus ik wilde dat even bekijken

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat was ik :'D


    What would Emma do?

    Omg I'm so sorry!! D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben ook maar even stiekem achter Omegle gekropen.


    Alis volat propriis.

    Ik had net een gesprekje met Felicia (Anzu). ;3 Maar ik ga nu wel echt slapen. :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Was gezellig, ookal duurde het erg kort. Ik leefde op het randje met mijn 2%. Welterusten voor straks allemaal! :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben serieus maar 1 Q'er tegengekomen.


    Alis volat propriis.

    Ik 2 (3 als je me disconnect mee telt) maar ik ben al weer kinda gestopt..
    Ik kwam vaker dudes tegen die me leeftijd en geslacht willen weten..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had net een leuk gesprek met Flash, maar nu ga ik heerlijk slapen! Slaaplekker alvast (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kan iemand me even uitleggen wat het precies inhoudt of dat je er een account voor nodig hebt ofzo? Ik ken het niet helemaal :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Kan iemand me even uitleggen wat het precies inhoudt of dat je er een account voor nodig hebt ofzo? Ik ken het niet helemaal :'D


    Nee, geen account haha. En het zijn gewoon een paar kleine, simpele stapjes:
    1. Ga gewoon naar: http://www.omegle.com/
    2. En dan zie je zo'n balkje met bovenaan het volgende geschreven:
    What do you wanna talk about?

    In die balkje schrijf je dus 'Quizlet'.
    3. Naast die balkje zie je twee knoppen: 'Text' en 'Video'. Klink gewoon op 'Text'.
    4. Omegle connect je wel met iemand met hetzelfde interesse al jou. En als die geen vind, connecteer die je gewoon met een of andere vreemde. Als je geluk heb, is het een normale dude en zo niet, loop je grote kans dat die je allerlei sex vraagjes gaat stellen. Meestal scheld ik hun verrot uit en en klik daarna op 'stop'. :P

    Maar ik denk niet dat er nu Quizletters op omegle zijn, haha.


    -

    Bolen schreef:
    (...)
    In die balkje schrijf je dus 'Quizlet'.
    3. Naast die balkje zie je twee knoppen: 'Text' en 'Video'. Klink gewoon op 'Text'.
    4. Omegle connect je wel met iemand met hetzelfde interesse al jou. En als die geen vind, connecteer die je gewoon met een of andere vreemde. Als je geluk heb, is het een normale dude en zo niet, loop je grote kans dat die je allerlei sex vraagjes gaat stellen. Meestal scheld ik hun verrot uit en en klik daarna op 'stop'. :P

    Maar ik denk niet dat er nu Quizletters op omegle zijn, haha.

    Haha oke. Alsnog bedankt voor het uitleggen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.