• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Zo te horen kan het wel een bepaalde kant op gaan ^^

    En wat vind hij van Helena?


    Physics is awesome

    Hij mag haar erg en ziet haar graag, maar niet op die manier... Kan misschien, maar samen heersen zal zoizo nooit gaan


    Bowties were never Cooler

    Omdat ze allebei de troonopvolger zijn?

    Of om een andere reden?


    Physics is awesome

    Omdat ze allebei idd geen andere familieleden hebben die de troon op zich kunnen/mogen nemen


    Bowties were never Cooler

    Bij Helena zou dit wel kunnen, haar broers kunnen eventueel de troon overnemen mocht dit nodig zijn. Waarschijnlijk komt Eduardo dan op de troon tenzij een van de tweeling erop staat om koning te worden.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Inderdaad, je krijgt eindelijk een kijkje in iemands hoofd.

    Dus die kant krijgt Helena nog meer te zien? ^^ Dat is een pak van mijn hart ;)


    Echt heel mooi vind ik dat altijd! Alsof je elk gedachtegang kan horen en zij zit als een soort persoon van boven te kijken enzo ^^

    Oh die krijgt ze zeker nog wel te zien ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WTH LUCY HALE KAN ZINGEN!!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    WTH LUCY HALE KAN ZINGEN!!!



    Wist je dat niet?? : P


    One Who Travels A Higher Path.

    AngelFall schreef:
    (...)

    Wist je dat niet?? : P


    hehe nee x.x Ik schaam me diep nu xp


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    @HarleyQuinnx

    Zelf vind ik het vooral leuk om dat het in het echte leven niet kan.

    Nu maak jij mij heel nieuwsgierig!


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    @HarleyQuinnx

    Zelf vind ik het vooral leuk om dat het in het echte leven niet kan.

    Nu maak jij mij heel nieuwsgierig!


    Dat maakt het alleen nog maar leuker om dit soort rpg's te doen ^^

    Haha oh dat komt nog wel :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sorry dat ik momenteel niet zo snel reageer. Ik heb het ontzettend druk en krijg het af en toe nog wel voor elkaar om tussendoor een post te schrijven, maar iedere dag twee personages lukt me helaas niet. Na mijn toetsweek zou het beter moeten worden (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Success met je toetsen!!!


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Success met je toetsen!!!


    Bedankt!
    Ik zal vandaag sowieso met Dante posten en hopelijk vind ik ook nog wat tijd voor Mirem (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik probeer zo snel mogelijk te posten met Affinity. Sorry dat ik dat nog niet gedaan heb


    "Ignite, my love. Ignite."