Waarschijnlijk een iPhone 6, onder andere aangezien ik dan de apps kan installeren die ik op mijn simpele Samsung niet heb. Maar alleen als het echt gratis is eh :'D Ook staat er waarschijnlijk echt lekekr veel ruimte op, want op mijn Galaxy Trend Plus moet ik het met 4 GB doen. Heb wel een simkaart maar om de een of andere reden kan daar niks op. Ja want dat is ook de bedoeling van een simkaart: om er niks op kunnen te zetten.
Ik een heel verhaal vertellen, ben ik toch te laat. Verdraaid. :'D
EDIT:
Als je een emoji van Quizlet bedoelt, zou ik de... Oh wacht, ik zie dat je de vraag al opnieuw hebt gesteld. Moet ik alsnog nadenken, of is dat niet meer nodig :'D
Oké, wacht even, ik neem de tijd om hem alsnog te beantwoorden... Misschien de , aangezien katten leuk zijn. Al kijkt deze wel een beetje chagrijnig... Anders toch de blozende smiley van de Golden Members, die kijkt zo blij en geliefd, dat wil ik ook zijn. Of de (wbw) van de Golden Members, want het is best wel heel cool als je dat met je wenkbrauwen kan. Als ik dat plotseling zou kunnen, zou ik twee uur lang vrolijk voor de spiegel staan daarmee.
Uitgebreid antwoord, eh?
Wat is de mooiste plek die je ooit hebt bezocht?
[ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 23:39 ]
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…