Ik dacht altijd schrijver, maar inmiddels is dat niet langer waar. Ik denk dat er geen droomberoep voor mij bestaat, maar iets wat zowel wiskundig is als waar je creatief bezig bent, met veel variatie, past het beste bij mij haha!
Hoe ben je bij Quizlet terecht gekomen?
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain
Door een vriendin van een vriendin. Ik ging niet heel veel met haar om, maar we vonden wel dezelfde dingen leuk. Ik zag het toen een keer (op hyves nog) op haar profiel en ben gaan kijken wat het was.
Wat is je favoriete drug? (Met daarvan de definitie zijnde: een stof die de werking van de hersenen beinvloedt. Hier valt dus ook caffeine, alcohol, nicotine, suiker, etc. onder.)
Een schitterend gebrek. Arthur Japin. Hoewel ik nu geen Nederlandse boeken meer lees maak ik voor deze een uitzondering. Ik heb een van de eerste uitgaven hiervan, in hardcover. Het ziet er een beetje afgekauwd uit maar het verhaal heeft een grote indruk op me achter gelaten, iets wat me in de wereld van literatuur heeft getrokken. Het is niet het beste boek wat ik ooit heb gelezen. Wel de belangrijkste toen ik hem het eerst op mijn 13e in de trein las. Love it.
Hierop kan ik helaas geen antwoord geven want ik weet het zelf ook niet. Haha.
Wat is je favoriete oogkleur?