• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.








    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Dingen die je moet weten:
    - Prinsen en prinsessen kennen elkaar niet, misschien dat ze eventueel elkaar hebben gezien via social media.
    - Er zijn 5 plaatsen voor kamermeisjes. Zij dienen enkel voor begeleiding en schoonmaak van de prinsen en prinsessen en hun kamers. Natuurlijk roddelen kamermeisjes heel veel en kunnen daardoor drama veroorzaken.
    - De hofhouding van het kasteel mag iedereen in hun eigen bericht bespelen.
    - In de RPG speeltopic probeer ik zoveel mogelijk gebeurtenissen in de RPG te laten gebeuren, zodat we genoeg kunnen RPG’en. Als er mensen zelf ook ideeën hebben hoor ik het graag.
    - Qua kleding, prinsen dragen een pak of een casual maar netjes geklede kleding. Prinsessen dragen jurkjes of bal/gala jurken met hakken of ballarina’s.
    - De kamers zijn hetzelfde voor de heren zowel voor de dames. Er is geen kamer indeling, iedereen heeft een eigen kamer en een eigen privé badkamer.
    - Tijdens de dagelijkse bezigheden worden er ook hier en daar lessen gevolgd. Voornamelijk over de economie, besturen van het land en etiquette. Deze lessen kunnen we eventueel samen RPG’en of als iemand dat niet wilt kunnen er ook privé lessen gegeven worden, waarbij je dat dus zelf moet RPG’en met je eigen personage.

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. Isabella Elizabeth Clark - 23 - Oostenrijk - Pagina 2 - XDarkWingsX
    2. Helena Savoye Windsor - 22 - Italie - Pagina 8 - Quokka
    3. Louise Tara Jess Hearn - 22 - Ierland - Pagina 2 - Voldemortx
    4. Lucia Marina Haykey - 22 - Koninkrijk - Pagina 7 - Feliana
    5. Freya Liv Hansen - 21 - Noorwegen - Pagina 2 - Aveyard
    6. Affinity Cécile Mancher - 22 - Nieuw-Zeeland - Pagina 10 - Gayle
    7. Luna Maria Von Donnell - 21 - Schotland - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Mirem Gwenn Solitarios - 22 - Montenegro - Pagina 11 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Prinsen: Stop op mannen
    1. Naam - Leeftijd - Amerika - Pagina - Aveyard (Springt later in)
    2. Vladimir Gleb Rihanoff - 24 - Siberië - Pagina 2 - CalTHood
    3. Alano Kadir Bonaventura - 23 - Spanje - Pagina 2 - Cotrona
    4. Tobias Adrien Joseph Daviau - 25 - Frankrijk - Pagina 4 - Voldemortx
    5. Natanael 'Natan' Joël Alexi Kjellberg. - 22 - Zweden - Pagina 10 - GeorgeWeasley
    6. Damian Jake Harrison - 24 - Australië - Pagina 8 - XDarkWingsX
    7. Axel Cameron Durran - 24 - Egypte - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Dante Frederico Lepide - 23 - Vaticaanstad - Pagina 12 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Kamermeisjes:
    1. Naam - Leeftijd - Pagina -
    2. Naam - Leeftijd - Pagina -
    3. Naam - Leeftijd - Pagina -
    4. Naam - Leeftijd - Pagina -
    5. Naam - Leeftijd - Pagina -

    Invullijst:
    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze moeten boven de 21 zijn en onder de 25 jaar]
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    (Prins/Prinses):
    Koninkrijk: (Jij mag zelf beslissen of het een bestaand koninkrijk is of een zelfverzonnen koninkrijk.)
    Eventueel een huisdier of (een magische huisdier):
    Innerlijk:
    Uiterlijk [fc:]:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:


    Face Claims:
    - Emma Watson - XDarkWingsX
    - Lucy Hale - Voldemortx
    - Frank Iero - CalTHood
    - Zayn Malik - Cotrona
    - Shay Mitchell - PaperTownsMargo
    - Daniel Sharman - Voldemortx
    - Bob Morley - XDarkWingsX
    - Taylor Marie Hill - Quokka
    - Tom Felton - GeorgeWeasley
    - Candice Accola - Gayle
    - Ian Harding - Aveyard
    - Luanna Perez - Necessity
    - Emilia Clarke - HarleyQuinnx
    - Thomas McDonell] - HarleyQuinnx
    - Luke Pasqualino - Necessity

    Magische/normale huisdieren Claim:
    - Witte wolf - XDarkWingsX
    - Ragdoll Kat - Voldemortx
    - 3 Siberische Husky's - CalTHood
    - 2 Honden - Cotrona
    - 2 volbloed paarden - XDarkWingsX
    - Tortoiseshell kat - Quokka
    - Raaf - HarleyQuinnx
    - Sfinx kat - HarleyQuinnx
    - Friese hengst - Necessity

    Ik update zo goed mogelijk de topic elke keer, als er iets nieuws bij komt, vermeld ik dat.
    Als er vragen zijn, vraag gerust. (:
    Enjoy

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 14:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quokka schreef:
    (...)

    Volgens de lijst in de beginpost zijn er twee prinsessen meer dan prinsen. Dus als iedereen die een prinses heeft dan een prins gaat maken als er geen nieuwe mensen komen, dan hebben we teveel prinsen.


    *Facepalm*
    Klopt, helemaal! Maar ik bedoelde dat er dan nog eventueel twee meiden die al een prinses hebben, misschien nog een prins willen maken, zodat we met 6X6 zijn. En stel dat er maar 1 meisje nog een prins wilt maken, dan kan ik nog erbij springen. Op die manier. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    *Facepalm*
    Klopt, helemaal! Maar ik bedoelde dat er dan nog eventueel twee meiden die al een prinses hebben, misschien nog een prins willen maken, zodat we met 6X6 zijn. En stel dat er maar 1 meisje nog een prins wilt maken, dan kan ik nog erbij springen. Op die manier. (:


    Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar het kwam anders over. Dus ik wilde even checken.

    Fijn dat je er al mee bezig bent wat het handigst is voor de RPG.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar het kwam anders over. Dus ik wilde even checken.

    Fijn dat je er al mee bezig bent wat het handigst is voor de RPG.


    Ja, nee ik begrijp het. (:Ja, ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen dus ik dacht ik doe het zo, maar fijn dat je het gewoon zegt.
    Ja, zelf vind ik het niet leuk als iemand anders niemand heeft om mee te RPG'en, dus dan wil ik gewoon dat iedereen iemand heeft.
    Anders is het ook niet leuk voor diegene.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kan ik een prinses krijgen met FC Shay Mitchell en land Griekenland?


    all because i liked a girl

    PaperTownsMargo schreef:
    Kan ik een prinses krijgen met FC Shay Mitchell en land Griekenland?


    Je prins en prinses staan erbij. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Je prins en prinses staan erbij. (:


    Maar ze wil toch alleen een prinses of heb ik iets gemist?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar ze wil toch alleen een prinses of heb ik iets gemist?


    Ik heb haar gemaild.

    En hoe staat het trouwens met jouw personage??


    One Who Travels A Higher Path.

    Marcus "Marc" Jeremey Lochtenstein

    Naam:
    Leeftijd: [Ze moeten boven de 21 zijn en onder de 25 jaar]
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    (Prins/Prinses):
    Koninkrijk: (Jij mag zelf beslissen of het een bestaand koninkrijk is of een zelfverzonnen koninkrijk.)
    Eventueel een huisdier of (een magische huisdier):
    Innerlijk:
    Uiterlijk [fc:]:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:


    all because i liked a girl

    Ik twijfel voor mijn FC. Kunnen jullie me helpen ?
    Bridget Satterlee, Gigi Hadid, Rosie Tupper of Scarlett Leithold ? (:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ik heb haar gemaild.

    En hoe staat het trouwens met jouw personage??


    Ze komt er voor zondag. Maar ik had stage en gisteren was het feest op stage dus ik was een beetje inspiratieloos.


    Physics is awesome


    Ariadne "Aria" Aphrodite Clametja
    "It leaves scars, nothing else."



    Naam
    Niemand weet hoe Aria aan haar naam is gekomen. Haar ouders wel, maar daar heeft ze geen contact meer mee. Wel weet Aria dat ze officieel Ariadne Aphrodite Clametja heet. Ze heeft Ariadne verandert in simpelweg, Aria. Veel mensen noemen haar toch nog Ariadne, maar heel erg vindt Aria dit niet.

    Ariadne/Aria ~ Melodie ~ Griekse meisjesnaam [Aa - rie - aa] voor Aria, [Aa - rie - at - nu] voor Ariadne
    Aphrodite ~ Liefde, schoonheid godin ~ Griekse meisjesnaam [Aa - fro - die - tu]
    Clametja ~ Familienaam [Klaa - met - jaa]

    Leeftijd
    22 jaar jong, Aria is geboren op 4 mei

    Nationaliteit & Geschiedenis
    Nationaliteit | Grieks
    Geschiedenis | Vanaf Aria's geboorte werd ze al helemaal genegeerd. Haar ouders, rijke Grieken, wilden een zoon die de familienaam kon doorgeven. Aria kon dit niet en werd dus gewoon in de wieg gelegd voor dagen. Alleen het dienstmeisje wat haar ouders hadden aangesteld voor hen eerste kind, zorgde voor Aria. Met de verzorging van het dienstmeisje groeide Aria op tot een schitterende peuter. Ze had hetzelfde zwarte haar als haar moeder en ook al best lang. Alleen... Haar ouders vonden dat Aria maar met het dienstmeisje samen moest gaan wonen. Dit deed kleine Aria gewoon. Naarmate Aria een tiener werd, begon ze zich steeds meer af te vragen hoe haar ouders er eigenlijk uit zien en hoe ze zijn. Dat was de laatste keer dat Aria hen zag. Haar moeder dacht dat ze het vriendinnetje was van de zoon die toch nog gekomen was. Aria ging wel gewoon gehoorzaam naar binnen. Haar broer, hetzelfde zwarte haar, dezelfde ogen. Hij wist gelijk dat ze het kind was dat zijn ouders hadden weggedaan. Hierdoor ontstond een grote ruzie, met Aria als slachtoffer. Haar biologische moeder begon met messen te gooien, om Aria ernstig te verwonden. Ze was met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waarna ze bijna overleed. Aria heeft er nooit over gepraat. Ze zal altijd het geestelijke litteken houden, maar ook de zichtbare littekens. Toen de kans van Your Wildest Dreams kwam, bedacht ze zich dat het een goede manier is om aan het echte leven te ontsnappen.

    Prins/Prinses
    Aria is een prinses

    Koninkrijk
    Griekenland

    Eventueel een huisdier of (een magische huisdier):

    Innerlijk
    Emotioneel, wispelturig, een flirt, vurig, beschermend, schrikachtig, duister, sportief, snob, boekenwurm, kan goed luisteren, creatief, betrouwbaar.

    Emotioneel - Aria is nogal emotioneel. Ze is niet erg goed in het verbergen van emoties. Huilen, woedeaanvallen. Het hoort allemaal bij haar eigenschap.
    Wispelturig - Je weet nooit wat Aria's stemming is. Ze is zo wispelturig als de pest en zal dan ook niet zo snel toegeven dat ze een andere stemming heeft dan ze eigenlijk heeft.
    Flirterig - De goede Aria van voor haar ongeluk zit nog steeds in haar. Ze hield wel van wat flirten met jongens en dan had ze meestal een onenightstand. Dit is een eigenschap die compleet bij Aria hoort.
    Vurig - Er zit enorm veel kracht in Aria. Dat merk je ook wel als ze eenmaal woedend is. Er komen dan zoveel woorden uit haar mond dat het niet normaal is. Een hele slechte eigenschap is het niet, maar soms vindt Aria het wel een slechte eigenschap.
    Beschermend - Aria neemt nogal snel verantwoordelijkheid. Dat kan soms een slechte eigenschap zijn, maar merendeels is het een goede eigenschap. Aria vindt het dan vaak moeilijk om je los te laten.
    Schrikachtig - Schrikachtig is Aria zeker. Na het ongeluk schrok ze een tijdje van alles, maar de laatste tijd gaat het al iets beter. Natuurlijk schrikt ze nog steeds wel, maar minder dan vlak na het ongeluk.
    Duister - De duistere kant van Aria is redelijk groot. Ze is niet open over dingen die ze van plan is om te doen.
    Sportief - Aria is dol op sporten, ze rijdt paard, tennist en voetbalt. Van het voetbal doet ze ook wedstrijden en bij paardrijden af en toe een springwedstrijd.
    Snob - Is iets van lage kwaliteit, dan laat snobie Aria het wel merken. Het is een redelijk slechte eigenschap, omdat ze echt wil dat álles van perfecte kwaliteit is.

    Uiterlijk
    [FC: Shay Mitchell]
    Haar - Aria heeft van nature zwart haar, maar door de vele zon die erop heeft geschenen is het meer donkerbruin, donkerblond geworden. Ze vindt het niet zo heel erg, maar had toch liever haar zwarte haar behouden. Vandaar dat ze het toch af en toe nog zwart verft. Aria doet haar haar wel vaak los en dan valt het golvend over haar schouders. Een enkele keer doet ze het vast wel vast.
    Oogkleur - Aria heeft hele donkerbruine ogen, die goed bij haar haren passen. Ze is zelf best trots op haar oogkleur omdat ze maar één ander persoon weet die dezelfde oogkleur heeft.
    Lengte - Aria is 1.77 meter lang, wat haar redelijk lang maakt voor een vrouw zijnde. Toch draagt ze gewoon hakken, gewoonweg om dat fijne gevoel te hebben van nog langer zijn.
    Gewicht - Zwaar is Aria zeker niet, maar ze is ook niet heel licht. Aria draagt het gewicht van 58.3 kilo. Ze is dus een redelijk slanke dame.

    (vroegere) Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 20:39 ]


    all because i liked a girl

    Louise is done!
    Hoop dat ze goed is zo x'D


    Little do you know

    @Feliana: Doe Rosie Tupper. (:
    @Quokka: Geen probleem. Is goed. Dan zie ik haar wel verschijnen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik twijfel of ik Gleb zijn dochtertje laat meenemen of niet...


    Bowties were never Cooler

    Voldemortx schreef:
    Louise is done!
    Hoop dat ze goed is zo x'D


    Ze is goed. (:

    @CalTHood: Je wilt toch niet meteen alle prinsessen laten schrikken. :P


    One Who Travels A Higher Path.