• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Hobrien • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Velvetoscar • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15



    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 19:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ik ook. Op school werd ik ook gek. Ik ga even mijn levensverhaal vertellen van deze dag.

    We hadden tekenen, ik was te laat. (vet gemeen want ik was echt heel vroeg uit bed enzo, een halfuur eerder idk) Toen hadden we Frans. Ik zat naast Janick. We hadden taart. Toen was er pauze dat was saai.
    Daarna hadden we weer Frans (bc blokuur) en toen moesten we gesprekjes doen. Ik had fucking buikpijn. Mijn benen werkten niet meer mee. Mijn hoofd was dood. Ik heb duizend keer ''ik ga dood'' gezegd en Janick werd er moedeloos van HAHAHAHA. Toen hadden we tussenuur. Ik kocht een brownie en twee lolly's, één voor mij en één voor Thirza.
    Toen gingen we even groepshug doen of zo met z'n vieren (van links naar rechts: Niels, Jannemarie, Thirza, Eva). Janick zat naast mij en deed niet mee, hij speelde Agar.io. Toen vielen we naar achter en ging mijn rug kapot. En toen lagen we daar hyper te zijn, half op elkaar, voor twintig minuten. Toen werd ik gek door mezelf en ging ik achter het gordijn liggen en eng lachen. Toen kwam ik terug. Toen ging ik weer achter het gordijn.
    Niels kwam achter me aan en probeerde me te verkrachten. Nee eigenlijk niet, maar het was wel eng. Toen uiteindelijk was ik weer kinda rustig en ging ik weer liggen op het podium. Niels ging mijn benen kietelen en er gewoon met z'n vingers tegen aan wrijven voor een kwartier ofzo en het was hels. Ik kan daar echt niet tegen. Ik ging dus dood. Toen had Janick er genoeg van en sloeg me. Ik keek hem boos aan. Roos was Roos en Annelin was Mozart.
    Als laatste hadden we Engels. Ik zat weer naast Janick en we moesten een Nederlandse samenvatting van de tekst maken. Ik wist niet hoe ik samenvattingen moest maken, want ik vertaal dus alles letterlijk. Janick was een domme snol en vertaalde toch alles letterlijk, terwijl ik duizend keer had gezegd dat hij het moest samenvatten en niet woordje voor woordje moest overschrijven. Elleboog gedoe. Janick moest voorin gaan zitten. Ik was klaar met m'n tekst. Einde van de dag.


    Haha whut. Soms zijn jouw verhalen zo vaag wauw. Maar het klonk kut en leuk tegelijk?


    Reality's overrated.

    Tot de 10000 posts gaat het hard en enthousiast. Daarna is het kut en geef je de moed op.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    (...)

    Haha whut. Soms zijn jouw verhalen zo vaag wauw. Maar het klonk kut en leuk tegelijk?

    Weet ik, hahaha. Het was leuk. Alleen dat been gedoe was verschrikkelijk. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga dus misschien toch niet bij de Blokker werken want het blijkt nu dat ze in januari gaan sluiten. :')


    "Family don’t end in blood”

    Halenski schreef:
    Ik ga dus misschien toch niet bij de Blokker werken want het blijkt nu dat ze in januari gaan sluiten. :')

    Wauw, wat een hoes.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh wacht, ik wilde geen italic meer gebruiken, want ik ben er klaar mee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En mijn eerste schoolweek is over. Heuj. Dat ging best snel. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halenski schreef:
    Ik ga dus misschien toch niet bij de Blokker werken want het blijkt nu dat ze in januari gaan sluiten. :')


    HAHAHAHAHAHA. Dat is ook lekker lullig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halenski schreef:
    Ik ga dus misschien toch niet bij de Blokker werken want het blijkt nu dat ze in januari gaan sluiten. :')


    Nawh. Dat is kut. Kan je dan ook niet tot dan daar werken? En misschien dat je dan in een ander filiaal terecht kan. En anders dus zoals dat Celesta-verhaal. Het is tijdelijk wat in ieder geval. Maar het blijft kut.


    Reality's overrated.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Weet ik, hahaha. Het was leuk. Alleen dat been gedoe was verschrikkelijk. :')


    Ik begrijp geen fluit van dat beengedoe wauw.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    (...)

    Ik begrijp geen fluit van dat beengedoe wauw.

    Nou ik ging dus op de grond liggen. En idk Niels pakte mijn benen en toen ging hij daar aan zitten en ik kon niet weg omdat 'ie mn voeten vast hield. En dat was verschrikkelijk, want ik kan er niet tegen als mensen mijn benen aanraken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom zijn sommige mensen zo pretty


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    wdym is echt geweldig doei


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    but let the records show that you wanted me first


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    better make up your mind, what do you mean?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.