• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Hobrien • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Velvetoscar • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15



    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 19:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    Hobrien schreef:
    (...)

    In het Engels kan ik het wel, dus doe ik het ook, maar dat heb ik altijd het eerste uur dus dan heeft het geen zin HAHAHA helaas.
    Leraren zijn gewoon dom. :')

    Ja same. Ik word ook altijd gek als IEDEREEN in de klas bij Engels een woord verkeerd zegt zoals ache en physical like het is niet ZO moeilijk ?? Als iemand Sophie heet, zeg je toch ook geen Sop-hie, maar Sofie???


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Halenski schreef:
    Engels kan wel ja, maar tussen de lessen door praat ik gewoon automatisch NL dus dan is het irritant. :'D


    Jaaa same. HAHAHAH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ja same. Ik word ook altijd gek als IEDEREEN in de klas bij Engels een woord verkeerd zegt zoals ache en physical like het is niet ZO moeilijk ?? Als iemand Sophie heet, zeg je toch ook geen Sop-hie, maar Sofie???


    Ja PRECIES. Fucking hell Engels is like het simpelste wat er bestaat, kom op girlies. Ik word daar chagrijnig van HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik al acht, lol. EN NU NOOIT MEER AMEN.

    BLESS. Ik ben één van de acht van het vmbo vier gedeelte dat Frans heeft gekozen. Dus dat's lekker gezellig. Een meisje gaat morgen slagroomtaart trakteren omdat ze hoger dan een acht haalde voor een SO en die vrouw gaat chocolademelk voor ons regelen hehehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Halenski schreef:
    HAPPY BIRTHDAY TO THE IAN BAE.


    IAN ALS IN IAN HARDLING? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Damnit. Ik heb al 2 pb's er bij gekregen in de tussentijd dat ik online ben, Lieksel gaat verder met bijlezen. Maar in sommige verhalen heb ik geen zin HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    BLESS. Ik ben één van de acht van het vmbo vier gedeelte dat Frans heeft gekozen. Dus dat's lekker gezellig. Een meisje gaat morgen slagroomtaart trakteren omdat ze hoger dan een acht haalde voor een SO en die vrouw gaat chocolademelk voor ons regelen hehehe.



    Oké, dat is awesome. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hobrien schreef:
    (...)

    Ja PRECIES. Fucking hell Engels is like het simpelste wat er bestaat, kom op girlies. Ik word daar chagrijnig van HAHAHA.

    GIRLIES
    G I R L I E S
    NEE MAAR TRUE. EN dan heb je dus Janick die geen Engels kan en ik erger me er mateloos aan want dan heb je een normaal gesprek waar hij bij staat en dan krijg je de hele tijd dit te horen: ''wat is offended?'' ''wat is fancy" ''wat is ship'' ''wat is inappropriate''
    En bij Frans is hij een wandelend woordenboek en bij Nederlands verbetert hij me de hele tijd terwijl ik het gewoon goed zeg en dan ga ik weer bitchen HAHAHAH kutleven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    GIRLIES
    G I R L I E S
    NEE MAAR TRUE. EN dan heb je dus Janick die geen Engels kan en ik erger me er mateloos aan want dan heb je een normaal gesprek waar hij bij staat en dan krijg je de hele tijd dit te horen: ''wat is offended?'' ''wat is fancy" ''wat is ship'' ''wat is inappropriate''
    En bij Frans is hij een wandelend woordenboek en bij Nederlands verbetert hij me de hele tijd terwijl ik het gewoon goed zeg en dan ga ik weer bitchen HAHAHAH kutleven.


    Wat is fancy HAHAHA FUCKING HELL als je dat al niet weet heb je denk ik wel een moeilijk leven HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ja same. Ik word ook altijd gek als IEDEREEN in de klas bij Engels een woord verkeerd zegt zoals ache en physical like het is niet ZO moeilijk ?? Als iemand Sophie heet, zeg je toch ook geen Sop-hie, maar Sofie???


    Same tbh. De lerares die ik nu heb kan dus zelf amper Engels uitspreken it's so fucking annoying. Waarom wordt je dan Engels lerares..


    "Family don’t end in blood”

    Ledecky schreef:
    (...)

    IAN ALS IN IAN HARDLING? :'D


    IAN HARDING JA HEHEHEHEHE.


    "Family don’t end in blood”

    Halenski schreef:
    HAPPY BIRTHDAY TO THE IAN BAE.


    Danmarks Dynamite.

    GAB JOUW ICON ASDHGYUEWKHJDFHBGYTRY


    "Family don’t end in blood”

    AGSJDK LUKEY


    Danmarks Dynamite.

    Halenski schreef:
    (...)

    Same tbh. De lerares die ik nu heb kan dus zelf amper Engels uitspreken it's so fucking annoying. Waarom wordt je dan Engels lerares..


    Seriously? HHAHAHA nee, mijn Engels lerares heeft echt een tijdje in Engeland gewoond en heeft een perfect Engels accent, dat vind ik altijd nice om naar te luisteren. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you