• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Hobrien • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Velvetoscar • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15



    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 19:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    Oke, ik ga UAN zoeken tussen mijn muziek. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik luister het niet zo vaak meer. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik luister hun ambums in het algemeen veel te weinig. :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 13:58 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Same here. Tbh.


    Danmarks Dynamite.

    Waarschijnlijk ben ik morgen vrij bc basically vallen gewoon alle lessen uit HAHAHAHAHA YAASSH

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 19:03 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik zit larry related liedjes mee te zingen. Nou ja. Elke keer een woord en daarna komt er niets meer uit mn strot omdat ik dan huil bc larry en feeels.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ledecky schreef:
    Ik luister hun albums in het algemeen veel te weinig. :')

    tbh same


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Halenski schreef:
    Onze school bestaat in oktober 50 jaar aka dan is er party. We gaan dan eerst een dag naar Moviepark Germany en dan daarna filmnacht houden in de school hehe.


    Me is jealous.


    Reality's overrated.

    Oh, nu wordt ak ineens ingevallen, kutzooi.


    "Family don’t end in blood”

    Dan ga ik dus voor één uur naar school like dat heeft zoveel nut. :') Naja het is beter dan een lange dag ofcourse maar ja voor dat ene uurtje kan ik net zo goed thuisblijven. :')


    "Family don’t end in blood”

    Op mijn werk zijn ze blijkbaar obsessed met 1D of de radio die ze draaien in ieder geval want ze komen de hele tijd lamgs en eerst herken ik.het dan niet eens tot.iemand ineens wat zegt ofzo. Like, ik ken de nummers niet, alleen de hele oude. Maar.het is afleidend haha.


    Reality's overrated.

    Ik word.gek doei.


    Reality's overrated.

    Er was dus een nieuw hoofdstuk bij de Cashton en nu eil ik nog een nieuwe want aldkmdmsmd.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    Ik word.gek doei.

    Ik ook. Op school werd ik ook gek. Ik ga even mijn levensverhaal vertellen van deze dag.

    We hadden tekenen, ik was te laat. (vet gemeen want ik was echt heel vroeg uit bed enzo, een halfuur eerder idk) Toen hadden we Frans. Ik zat naast Janick. We hadden taart. Toen was er pauze dat was saai.
    Daarna hadden we weer Frans (bc blokuur) en toen moesten we gesprekjes doen. Ik had fucking buikpijn. Mijn benen werkten niet meer mee. Mijn hoofd was dood. Ik heb duizend keer ''ik ga dood'' gezegd en Janick werd er moedeloos van HAHAHAHA. Toen hadden we tussenuur. Ik kocht een brownie en twee lolly's, één voor mij en één voor Thirza.
    Toen gingen we even groepshug doen of zo met z'n vieren (van links naar rechts: Niels, Jannemarie, Thirza, Eva). Janick zat naast mij en deed niet mee, hij speelde Agar.io. Toen vielen we naar achter en ging mijn rug kapot. En toen lagen we daar hyper te zijn, half op elkaar, voor twintig minuten. Toen werd ik gek door mezelf en ging ik achter het gordijn liggen en eng lachen. Toen kwam ik terug. Toen ging ik weer achter het gordijn.
    Niels kwam achter me aan en probeerde me te verkrachten. Nee eigenlijk niet, maar het was wel eng. Toen uiteindelijk was ik weer kinda rustig en ging ik weer liggen op het podium. Niels ging mijn benen kietelen en er gewoon met z'n vingers tegen aan wrijven voor een kwartier ofzo en het was hels. Ik kan daar echt niet tegen. Ik ging dus dood. Toen had Janick er genoeg van en sloeg me. Ik keek hem boos aan. Roos was Roos en Annelin was Mozart.
    Als laatste hadden we Engels. Ik zat weer naast Janick en we moesten een Nederlandse samenvatting van de tekst maken. Ik wist niet hoe ik samenvattingen moest maken, want ik vertaal dus alles letterlijk. Janick was een domme snol en vertaalde toch alles letterlijk, terwijl ik duizend keer had gezegd dat hij het moest samenvatten en niet woordje voor woordje moest overschrijven. Elleboog gedoe. Janick moest voorin gaan zitten. Ik was klaar met m'n tekst. Einde van de dag.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    M'n 4000e bericht yay


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."