• Omdat het vorige topic vol is en ik denk dat de meeste wel een nieuw topic willen.

    Dit is een algemeen topic waar je kan praten over Howrse.

    Als je wil laten weten wie je bent op Howrse, dan kun je dit doen in het ID topic

    Als je wilt vertellen wat je fokt qua paarden op Howrse, dan kun je dit doen in het Fok topic

    Als je iets wilt vragen, dan kun je dit doen in het Vragen topic

    Graag vragen in het vragen topic stellen, ik vraag ook wel eens een vraag en dan niet in het vragen topic. Maar het is wel overzichtelijker om het in het Vragen topic te vragen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:55 ]


    Physics is awesome

    Oh, ja, dat was ik vergeten.
    Jaja, en ik ben de grens van 400 vp gepasseerd :9~

    Ik wil ook wel sponsor zijn hoor ;)

    Renze schreef:
    Oh, ja, dat was ik vergeten.
    Jaja, en ik ben de grens van 400 vp gepasseerd :9~


    Daar heb ik nog niet van gehoord.


    Physics is awesome

    Volgens mij heb ik nog niet iedereen op Q als vriend op Howrse. Kan je me een vriendschapsverzoek versturen als ik jou nog niet heb? Mijn username is ikbentegek :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Quokka schreef:
    (...)

    Daar heb ik nog niet van gehoord.

    VP betekent VerouderingsPunten dus ze heeft over de 400 verouderingspunten (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    VP betekent VerouderingsPunten dus ze heeft over de 400 verouderingspunten (:


    Dat zijn er wel veel, ja.


    Physics is awesome

    Inmiddels 480 ongeveer.

    Renze schreef:
    Inmiddels 480 ongeveer.


    Woah, hoe krijg jij er zo veel? ;o


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Door heel veel paarden te hebben en te laten verouderen. Per paard heb je geloof ik 20% kans om een vp te winnen.

    Mijn eerste paard heeft twee keer een competitie gewonnen!

    Alleen heeft ze weer een hengst gekregen en geen merrie, dat is wel jammer.


    Physics is awesome

    Ik krijg ook het merendeel hengsten, damn.
    Dikke rellen op het spelforum, haha, ik geniet hiervan. Al die domme mensen met puur sarcasme ondersneeuwen zonder dat ze zelf doorhebben het slachtoffer te zijn van onze rake opmerkingen. Kallie is echt een held. :'D

    Renze schreef:
    Ik krijg ook het merendeel hengsten, damn.
    Dikke rellen op het spelforum, haha, ik geniet hiervan. Al die domme mensen met puur sarcasme ondersneeuwen zonder dat ze zelf doorhebben het slachtoffer te zijn van onze rake opmerkingen. Kallie is echt een held. :'D


    Echt lastig als je een merrie wil. Vandaag nog even gekeken op je pagina en je hebt echt veel paarden.

    Dan heb ik zeker iets gemist.

    Vandaag toevallig weer twee keer eerste geworden bij competities. Dus haar BLUP is nu aardig hoog.


    Physics is awesome

    Veel fokken tegen lage kosten :') Ik heb gisteren en vandaag veel merries laten veulenen waardoor ik er vandaag weer 50 kon verkopen tegen zo'n 1300. Winst is per veulen 1200 geweest. Tel maar uit.

    Renze schreef:
    Veel fokken tegen lage kosten :') Ik heb gisteren en vandaag veel merries laten veulenen waardoor ik er vandaag weer 50 kon verkopen tegen zo'n 1300. Winst is per veulen 1200 geweest. Tel maar uit.


    Dat is veel winst, ja. Aangezien dat 60.000 is. Ik twijfel of ik ook een veulen zal verkopen. Een van mijn hengsten had al avh en ik "train" hem nu (spelen met hem) dus zijn vaardigheden zijn goed voor zijn leeftijd. Alleen is zijn potentieel vrij laag, wat ik jammer vind.


    Physics is awesome

    Het is echt een spel van trainen en doorverkopen voor meer. Zo word je rijker en beter, krijg je meer ervaring. Je zult ooit moeten verkopen.