• Omdat het vorige topic vol is en ik denk dat de meeste wel een nieuw topic willen.

    Dit is een algemeen topic waar je kan praten over Howrse.

    Als je wil laten weten wie je bent op Howrse, dan kun je dit doen in het ID topic

    Als je wilt vertellen wat je fokt qua paarden op Howrse, dan kun je dit doen in het Fok topic

    Als je iets wilt vragen, dan kun je dit doen in het Vragen topic

    Graag vragen in het vragen topic stellen, ik vraag ook wel eens een vraag en dan niet in het vragen topic. Maar het is wel overzichtelijker om het in het Vragen topic te vragen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:55 ]


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    JONGENS JONGENS Ik had twee feli's vlak achter elkaar van zowel Litha als Tigress (hoera) Ik voel me trots.


    Gefeliciteerd dan.

    De laatste keer dat ik heb gecheckt was ik nog steeds een meisje.


    Physics is awesome

    Ja hahaha heel grappig Quokka XD :')

    Renze schreef:
    Ja hahaha heel grappig Quokka XD :')


    De verleiding was te groot om het niet te doen, sorry.


    Physics is awesome

    Het spel is tien jaar oud en je kan een verrassing winnen! Alleen ik heb geen idee waar ik heen moet gaan bij hint nummer 8: Sommige paarden werden op 8 september geboren en vieren vandaag hun verjaardag...
    Let op, de geboortedatum van een paard kan veranderen onder invloed van de tijdszone waarin jij speelt.

    Waar oh waar moet ik heen? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Er is op het spelforum een topic voor deze actie, er zijn al een aantal linkjes geplaatst van paarden vandaag geboren. Je kan ook op de handel kijken en selecteren op leeftijd 0 maanden en geboren in september 2015.

    Renze schreef:
    Er is op het spelforum een topic voor deze actie, er zijn al een aantal linkjes geplaatst van paarden vandaag geboren. Je kan ook op de handel kijken en selecteren op leeftijd 0 maanden en geboren in september 2015.


    Waar kan je vinden wie er vandaag jarig is?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Waar kan je vinden wie er vandaag jarig is?

    Adressenboek en dan is er ook een dingetje voor vandaag jarig


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Adressenboek en dan is er ook een dingetje voor vandaag jarig


    Dankjewel, dat had ik over het hoofd gezien.


    Physics is awesome

    En dan heb je ineens 4 hengsten en geen merrie. Dan maar op zoek naar een merrie op de veiling.


    Physics is awesome

    Wie heeft mij als sponsor en heeft z'n eerste pasje gekocht? :Y)

    Voor degene die 1000 equus per dag extra wil verdienen: ga naar Gemeenschap > Creatieruimte. Je kan 50 keer per dag stemmen op creaties die moeten worden toegevoegd als GA of Helios waarmee je per keer 20 equus verdient. Tel uit je winst.

    Renze schreef:
    Voor degene die 1000 equus per dag extra wil verdienen: ga naar Gemeenschap > Creatieruimte. Je kan 50 keer per dag stemmen op creaties die moeten worden toegevoegd als GA of Helios waarmee je per keer 20 equus verdient. Tel uit je winst.


    Hoe moet je stemmen dan?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Hoe moet je stemmen dan?

    Je krijgt drie keuzes voorgelegd waaruit je moet kiezen, welke je de mooiste vindt. Of jullie kunnen dat niet vanwege je ancienniteit, dat kan ook...

    Renze schreef:
    (...)
    Je krijgt drie keuzes voorgelegd waaruit je moet kiezen, welke je de mooiste vindt. Of jullie kunnen dat niet vanwege je ancienniteit, dat kan ook...

    Kan nog niet, moet 30 dagen ancienniteit zijn


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Kan nog niet, moet 30 dagen ancienniteit zijn


    Inderdaad


    Physics is awesome