• Omdat het vorige topic vol is en ik denk dat de meeste wel een nieuw topic willen.

    Dit is een algemeen topic waar je kan praten over Howrse.

    Als je wil laten weten wie je bent op Howrse, dan kun je dit doen in het ID topic

    Als je wilt vertellen wat je fokt qua paarden op Howrse, dan kun je dit doen in het Fok topic

    Als je iets wilt vragen, dan kun je dit doen in het Vragen topic

    Graag vragen in het vragen topic stellen, ik vraag ook wel eens een vraag en dan niet in het vragen topic. Maar het is wel overzichtelijker om het in het Vragen topic te vragen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:55 ]


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    Het is echt een spel van trainen en doorverkopen voor meer. Zo word je rijker en beter, krijg je meer ervaring. Je zult ooit moeten verkopen.


    Dat weet ik, ik ben dus alleen bang dat als ik ze nu probeer te verkopen dat mensen hen niet willen. Daarnaast vind ik het zonde om de paarden die ik heb gekocht, weer te verkopen. Dat zou ook stom zijn want die hebben een hoger GP dan mijn veulens.


    Physics is awesome

    Je kan ook nog even wachten, je veulens uittrainen en ze daarna verkopen. Vang je er meer voor dan nu. Ik zou je hoogste gp'ers wel houden inderdaad.
    Btw, mijn paarden staan soms ook weken in de verkoop :')

    Renze schreef:
    Je kan ook nog even wachten, je veulens uittrainen en ze daarna verkopen. Vang je er meer voor dan nu. Ik zou je hoogste gp'ers wel houden inderdaad.
    Btw, mijn paarden staan soms ook weken in de verkoop :')


    Je bedoelt tot ik ze echt kan trainen?

    Dat belooft wat.


    Physics is awesome

    Jep, dus sowieso hun beste drie vh trainen en eventueel ritjes+wedstrijden (dan ben je dus aan het bluppen). Levert meer op dan veulens.

    Ik was vanmiddag even heel boos op mijn layout maar hij doet het nu! (dance)

    Bijna de GA-per-kleur-trofee binnen! Inmiddels ook die per-soort, fokker-van-elke-soort, en alle-rassen-trofee binnen!