• Omdat het vorige topic vol is en ik denk dat de meeste wel een nieuw topic willen.

    Dit is een algemeen topic waar je kan praten over Howrse.

    Als je wil laten weten wie je bent op Howrse, dan kun je dit doen in het ID topic

    Als je wilt vertellen wat je fokt qua paarden op Howrse, dan kun je dit doen in het Fok topic

    Als je iets wilt vragen, dan kun je dit doen in het Vragen topic

    Graag vragen in het vragen topic stellen, ik vraag ook wel eens een vraag en dan niet in het vragen topic. Maar het is wel overzichtelijker om het in het Vragen topic te vragen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:55 ]


    Physics is awesome

    2105 is niet te laag, bij mij ligt de grens zo rond 150 van het hoogste gp (hoera)
    En ik heb nu college, maar iedereen denkt dat ik aantekeningen maak, maar ik zit gewoon sneaky op Q. :Y)
    + Edit: Hij is me te duur, haha xD Dan fok ik ze wel zelf zo hoog.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 15:52 ]

    Renze schreef:
    2105 is niet te laag, bij mij ligt de grens zo rond 150 van het hoogste gp (hoera)
    En ik heb nu college, maar iedereen denkt dat ik aantekeningen maak, maar ik zit gewoon sneaky op Q. :Y)


    Oeps, sorry dat ik je stoor tijdens je college.

    Maar ze heet Blair en de eigenaar vraagt er 60.000 voor.

    Nog een gevonden, Dante(dit is te toevallig), 6 maanden, 406 vaardigheden en 2172 gp en hij kost 35.000 (onderhandelbaar). De eigenares is Smokie.

    Link naar de paarden die ze verkoopt via directe verkoop


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    2105 is niet te laag, bij mij ligt de grens zo rond 150 van het hoogste gp (hoera)
    En ik heb nu college, maar iedereen denkt dat ik aantekeningen maak, maar ik zit gewoon sneaky op Q. :Y)
    + Edit: Hij is me te duur, haha xD Dan fok ik ze wel zelf zo hoog.


    Hoeveel wil je er dan maximaal voor betalen?


    Physics is awesome

    Pfff. Paar duizend? Ligt natuurlijk aan het geslacht, eventuele avh, BLUP.... Meestal houd ik 3000 aan als maximum, ik heb hard gespaard voor die 5 miljoen en die houd ik graag :')

    Renze schreef:
    Pfff. Paar duizend? Ligt natuurlijk aan het geslacht, eventuele avh, BLUP.... Meestal houd ik 3000 aan als maximum, ik heb hard gespaard voor die 5 miljoen en die houd ik graag :')


    Ik heb er nu drie gevonden (2 merrie's en een hengst) voor 500, maar om de een of andere reden vraagt ze er ook een pasje voor.

    Ze heeft er ook een met een zilveren appel.

    3 paarden voor 500 en zilveren appel voor 25.000


    Physics is awesome

    Ik heb net een 99% Shettie op de kop getikt met een GP van boven de 1300 voor 1000 equus. Lijkt me acceptabel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jammer dat het geen volbloedje is. Maar verder is de prijs zeer schappelijk voor zo'n gp.

    Fillion schreef:
    Ik heb net een 99% Shettie op de kop getikt met een GP van boven de 1300 voor 1000 equus. Lijkt me acceptabel.


    Wat is hij/zij dan voor 1%?


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    Jammer dat het geen volbloedje is. Maar verder is de prijs zeer schappelijk voor zo'n gp.


    Inderdaad. Had er eigenlijk niet op gelet. Ah, maakt niet zoveel uit. Ik kan 'm optrainen en zien wat ik ermee doe. Misschien ga ik wel voor een multiraspaard. Als je twee kruisingen doet, zit er dan van elk ras 25% in?

    Die 1% is' ie Tinker. Mooie beesten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    Inderdaad. Had er eigenlijk niet op gelet. Ah, maakt niet zoveel uit. Ik kan 'm optrainen en zien wat ik ermee doe. Misschien ga ik wel voor een multiraspaard. Als je twee kruisingen doet, zit er dan van elk ras 25% in?

    Die 1% is' ie Tinker. Mooie beesten.


    Hoe heet je op Howrse?

    Niet per se, want ik zie ook wel eens een paard voor bij komen dat twee keer is gekruist en bijvoorbeeld van een van de rassen veel minder heeft dan de andere twee.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Hoe heet je op Howrse?

    Niet per se, want ik zie ook wel eens een paard voor bij komen dat twee keer is gekruist en bijvoorbeeld van een van de rassen veel minder heeft dan de andere twee.


    We zijn bevriend, heur. Morley is de naam.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    We zijn bevriend, heur. Morley is de naam.


    Mijn geheugen is weer goed bezig.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Mijn geheugen is weer goed bezig.


    Haha, niet erg, hoor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mt

    JONGENS JONGENS Ik had twee feli's vlak achter elkaar van zowel Litha als Tigress (hoera) Ik voel me trots.