• De stelling van deze week luidt:
    Borstvoeden in het openbaar moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oneens! Ik ga toch niet een paar maanden opgesloten thuis zitten omdat sommige mensen onpasselijk worden van een zichtbare vrouwentepel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)


    Ik volg de rest, want dit is wel echt helemaal waar.


    What would Emma do?

    Het zijn maar borsten, waarom zou je daar van moeten walgen? De status die je er aan geeft, is je eigen probleem. Een kind voeden is niets seksueels of wat dan ook, dus dat moet gewoon kunnen.
    Ik ben het volledig oneens met deze stelling en volledig eens met de post van Inge.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    No fucking way.

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)


    You made my day too! ^^

    Maargoed, een kind zou toch ook eten moeten hebben, of niet soms?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:31 ]

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)


    Ik vind dit echt geniaal, sorry. (cat) Maar ik ben het helemaal met Square eens. Het is heel natuurlijk om baby's borstvoeding te geven en zoveel zie je niet eens, aangezien de baby ervoor zit (A). Mocht je het toch nog vervelend vinden, dan kijk je maar mooi even een andere kant op.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Maar dan zou tongzoenen in het openbaar ook verboden moeten worden (nerd)


    You dare to gaze upon me?

    ligt eraan waar. stel je zit in een restaurant vind ik het fatsoenlijk om je terug te trekken in de wc ofzo. maar veder vind ik het prima.

    Robind19 schreef:
    ligt eraan waar. stel je zit in een restaurant vind ik het fatsoenlijk om je terug te trekken in de wc ofzo. maar veder vind ik het prima.


    Dus? Jij eet toch ook je eten aan tafel in een restaurant?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Dus? Jij eet toch ook je eten aan tafel in een restaurant?

    Ik denk dat het dan misschien wat minder gepast is, omdat het afleidend kan zijn. Maar sowieso is een baby in een restaurant afleidend. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Verbieden kan niet en in dat opzicht ben ik het dus ook oneens met de stelling, maar ik heb wel zelf zoiets van: waarom zou je in hemelsnaam borstvoeding willen geven in het openbaar? Borstvoeding geven is voor mij een heel intiem 'ons'moment tussen moeder en kind... waarom zou je dat überhaupt onder de neus van tientallen mensen willen doen...
    Maar goed, dat is gewoon mijn mening en ik heb verder dus wel zoiets van: iedere moeder moet doen waar zij zich goed bij voelt en wie ervoor kiest om borstvoeding in het openbaar te geven, moet dat gewoon doen. Het is niet iets waarvoor je je moet schamen. Ik zou zelf alleen ervoor kiezen om me terug te trekken of thuis af te kolven, om dat hele intieme moment gewoon voor mezelf (en eventueel de vader erbij als gezin) te houden thuis.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^Hier ben ik het wel mee eens. Ik zou het zelf ook liever niet in het openbaar doen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Homura schreef:
    (...)
    Ik denk dat het dan misschien wat minder gepast is, omdat het afleidend kan zijn. Maar sowieso is een baby in een restaurant afleidend. :')


    Abstergo schreef:
    (...)
    Dus? Jij eet toch ook je eten aan tafel in een restaurant?



    sorry maar er zijn mensen die alles behalve gepast doen. als je rustig zit te eten hoef je niet een vrouw voor je te zien die half bloot haar baby eten geeft. want er zijn vrouwen die dus gewoon bijna haar hele shirt ervoor uit doen. in plaats van 1 borst. en dat is gewoon na mijn mening niet smakelijk. Ik zelf heb ook eerder zo iets van zorg dat je kind ook uit een flesje kan drinken. voor dit soort dingen. want ik blijf het onsmakelijk vinden. maar dit is mijn mening.