• De stelling van deze week luidt:
    Borstvoeden in het openbaar moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:


    Accurate!
    Ik ben het oneens. Get over yourself, als een baby honger moet lijden omdat jij te pussy bent om natuur aan te zien wordt deze wereld echt een beetje te ziek.


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Wat is dit nou weer?!
    Als een moeder borstvoeding moet geven dan moet dat maar, dat kan je gewoon niet verbieden! dan zit je gewoon met keuze's van andere (de moeder van die baby dus ) te bemoeien dat vind ik echt niet kunnen. ..

    VOLLEDIG ONEENS!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Square schreef:
    Oneens. De borsten van een vrouw zijn nou eenmaal bedoeld om baby's te voeden. Het is heel raar als moeders zich dan met hun baby moeten verstoppen om het kind te voeren. Mannen lopen voortdurend zonder goede reden met ontbloot bovenlijf rond, dus het is jammer dat de borsten van vrouwen zo zijn geseksualiseerd in onze samenleving dat er al iemand begint te piepen zodra het ook maar lijkt alsof er een tepel zichtbaar zou kunnen zijn. En kom alsjeblieft niet aan met ik-mag-mijn-penis-ook-niet-zomaar-in-het-rond-zwaaien argumenten, want dat is gewoon onzin en stiekem weten mensen die dat zeggen dat zelf ook wel. (cat)

    Ik ben het met Inge eens. Ik begrijp ook niet waarom ineens al die stennis hierover, op het internet. Het is heel natuurlijk.


    Serqet schreef:
    (...)
    Het is een mening die niet helemaal klopt met de werkelijkheid, maar als jij er blij van wordt maakt het mij niet uit. Ik vind het mooi dat vrouwen hun kind in het openbaar durven te voeden en denk niet dat je verplicht bent om naar "tieten" te kijken. Niet iedereen heeft "hangtieten" by the way.
    (...)

    Het is haar mening, ik bedoel, ik ben het er ook niet mee eens, maar dat betekend niet dat het ineens niet meer klopt met de werkelijkheid.


    Tijd voor koffie.

    Wablief? Nee, zeker niet. Ik zeg dit als oudste van vier kinderen, en ik geloof dat niemand door de pijn moet gaan van een kind dat maar blijft krijsen omdat er geen geschikte plek is om dat even tussendoor te doen.
    Uit naam van alle trommelvliezen; oneens.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mikko schreef:
    (...)

    Oops, te snel getypt XD

    Maar hoe dan ook, een mening is een mening en ik ben het ergens ook met de jouwe eens. Ik schrik ook vaak als een moeder haar hele shirt uit trekt en snap het helemaal enz. Alleen vind ik dat het ook iets meer is. Het was ook een stiekeme MT omdat ik het leuk vind mee te lezen :$
    (Ik ben echt te erg, I know)

    Dat lijkt me dan wel weer raar, ik heb dat nooit gezien. Meestal hadden de vrouwen die ik borstvoeding zag geven een diepe decolleté, zodat ze het shirtje alleen wat verder hoefden te duwen en alleen de borst blootlagen waarmee zij voedden. Mijn moeder had ook draagdoeken, waardoor tijdens de borstvoeding ook het grootste gedeelte bedekt was. Shirt uit doen om borstvoeding te geven zou mij ook een stap te ver gaan xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Dat lijkt me dan wel weer raar, ik heb dat nooit gezien. Meestal hadden de vrouwen die ik borstvoeding zag geven een diepe decolleté, zodat ze het shirtje alleen wat verder hoefden te duwen en alleen de borst blootlagen waarmee zij voedden. Mijn moeder had ook draagdoeken, waardoor tijdens de borstvoeding ook het grootste gedeelte bedekt was. Shirt uit doen om borstvoeding te geven zou mij ook een stap te ver gaan xD


    Ik heb het ook nog nooit echt gezien, maar veel vrienden wel en ik zou der wel ff van schrikken, maar ik ben 't verder gewoon oneens met de stelling.


    obsessive rage

    Ik ben ook oneens met de stelling. Er zijn al genoeg redenen ervoor gegeven waarom.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ligt eraan, als mannen er stom beginnen over te doen zou ik het niet aanraden, maar het is eenmaal wel de bedoeling van borsten dus oneens xD


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    Ligt eraan, als mannen er stom beginnen over te doen zou ik het niet aanraden, maar het is eenmaal wel de bedoeling van borsten dus oneens xD

    Als die mannen stom doen, moeten zij eerder stoppen, vind ik. Ik bedoel, het is niet zo omdat het een ander niet aanstaat dat het fout is van die vrouw en ze daarom geen borstvoeding mag geven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Het is haar mening, ik bedoel, ik ben het er ook niet mee eens, maar dat betekend niet dat het ineens niet meer klopt met de werkelijkheid.

    Volgens mij gebruikte de desbetreffende persoon argumenten, verbonden aan feiten die niet kloppen met de werkelijkheid.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    (...)
    Volgens mij gebruikte de desbetreffende persoon argumenten, verbonden aan feiten die niet kloppen met de werkelijkheid.


    Da klopt, ik was zo crazy alles door te lezen. Ik kwam er vooral op uit dat ze het alleen onsmakelijk vond en meer eigenlijk niet, maar goed.


    obsessive rage

    Mikko schreef:
    (...)

    Da klopt, ik was zo crazy alles door te lezen. Ik kwam er vooral op uit dat ze het alleen onsmakelijk vond en meer eigenlijk niet, maar goed.


    Dat klopt, maar het feit dat zij het onsmakelijk vind heeft niks te maken met 'niet kloppen met de werkelijkheid'. Het is tenslotte háár mening.


    Tijd voor koffie.

    Maar zijn er dan echt mensen die hier commentaar op geven? Dit heb ik namelijk nog nooit gehoord van vrouwen die borstvoeding geven/gaven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, een zwerver zou dan z'n kind moeten laten verhongeren


    You are my piece of paradise.