• Geen idee of dit nou bij het school of relatie forum moet..

    Ik ben verliefd op een leraar op mijn school en ben daar alles behalve blij mee, gezien ik al jaren een relatie heb en leraar - leerling relaties niet mogen, zelfs niet als beide volwassen zijn en het op het MBO is. Het zijn maar 2 uren, maar het maakt me echt ongelukkig. Genieten van de verliefdheid zit er niet in.

    Maar ik kan me in zijn les dus helemaal niet concentreren en het is mijn slechtste vak. Heeft iemand tips zodat ik me op school kan richten in plaats van de leraar? Want ik ga ook extra uitleg nodig hebben en zal nooit één op één met de leraar kunnen zitten en ook nog goed opletten..

    Monet schreef:
    Ik heb niet echt advies, maar wordt het dan geen tijd om een einde te maken aan de relatie met je huidige vriend? Als je echt verliefd bent op een ander, lijkt het me niet eerlijk voor je vriend om nog lang bij hem te blijven. Tenzij je een open relatie hebt, natuurlijk.
    Succes I suppose.

    Nah, je kunt best gevoelens hebben voor meer dan een persoon. Ik vind dat niet per se een reden om het uit te maken, tenzij je gevoelens voor je huidige vriend natuurlijk gaan afzwakken. Ik zou hem wel vertellen dat je "gevoelens hebt" voor een ander hebt en hiermee zit. (Verliefd zijn klinkt zo zwaar). Ik vond dat destijds wel een opluchting dat ik dat niet geheim hoefde te houden.
    Ik weet niet zo goed hoe je het kunt verhelpen. Ik stond mezelf niet toe om over de ander te fantaseren en uiteindelijk werd het minder erg toen ik accepteerde dat hij wat bij me losmaakte, maar dat ik te veel van mijn vriend hield om dat willen opgeven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Histoire: Altijd fijn als iemand mijn ramble snapt en het dan duidelijker uitlegt.
    Thanks. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.