• Geen idee of dit nou bij het school of relatie forum moet..

    Ik ben verliefd op een leraar op mijn school en ben daar alles behalve blij mee, gezien ik al jaren een relatie heb en leraar - leerling relaties niet mogen, zelfs niet als beide volwassen zijn en het op het MBO is. Het zijn maar 2 uren, maar het maakt me echt ongelukkig. Genieten van de verliefdheid zit er niet in.

    Maar ik kan me in zijn les dus helemaal niet concentreren en het is mijn slechtste vak. Heeft iemand tips zodat ik me op school kan richten in plaats van de leraar? Want ik ga ook extra uitleg nodig hebben en zal nooit één op één met de leraar kunnen zitten en ook nog goed opletten..

    Ik heb niet echt advies, maar wordt het dan geen tijd om een einde te maken aan de relatie met je huidige vriend? Als je echt verliefd bent op een ander, lijkt het me niet eerlijk voor je vriend om nog lang bij hem te blijven. Tenzij je een open relatie hebt, natuurlijk.
    Succes I suppose.

    Denk misschien aan de nadelen, aan de gedachte dat hij misschien een partner heeft en twee hele lieve kinderen of wat dan ook.

    Erg vervelend is dit wel, ga anders denken dat als je ervoor zakt je misschien je diploma niet haalt en je nog langer hiermee zit.

    Kun je niet om overplaatsing vragen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Monet schreef:
    Ik heb niet echt advies, maar wordt het dan geen tijd om een einde te maken aan de relatie met je huidige vriend? Als je echt verliefd bent op een ander, lijkt het me niet eerlijk voor je vriend om nog lang bij hem te blijven. Tenzij je een open relatie hebt, natuurlijk.
    Succes I suppose.

    Ja, daar zit ik wel al een tijdje aan te denken. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Want ik hou wel echt van mijn vriend. En als ik niet verliefd was geworden, had ik het ook niet op deze manier gezien...

    Dwyer schreef: