• EXPEDITIE ROBINSON 2015



    Vanaf donderdag 3 september barst de meest spannende strijd weer los bij RTL 5! Bekende Nederlanders reizen samen met het presentatie-duo Nicolette Kluijver en Dennis Weening af naar de Filipijnen om zich te onderwerpen aan de meest uitdagende en avontuurlijke opdrachten.

    Dit jaar gaat Expeditie Robinson back to basic. Niet alleen moeten de deelnemers het per persoon doen met maar zeven handjes rijst en zeven handjes meel tot de samensmelting, ook hebben ze niet meer de veiligheid van een eigen kamp. De deelnemers worden allemaal gedropt op hetzelfde eiland. Daarbij is het meteen ieder voor zich; teams worden niet vooraf al gevormd. De expeditieleden moeten zich voor elke proef verdelen in twee groepen en gaan daarna allemaal naar de eilandraad. Nog niet eerder was de angst en onzekerheid zo groot...

    De cast van Expeditie Robinson bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers.

    Bron: RTL


    WAAR & WANNEER KAN IK HET KIJKEN?
    Vanaf 3 september elke donderdag op RTL 5 om half 9!

    DE EXPEDITIELEDEN
    — Ronnie Flex
    — Sharon Doorson
    — Tim Douwsma
    — Marian Mudder
    — Teske de Schepper
    — Oscar Aerts
    — Sander Janson
    — Anna Speller
    — Amara Onwuka
    — Elle Bandita
    — Kim Lammers
    — Kees van der Spek
    — Wietze de Jager
    — Klaas van der Eerden
    — Danny Ghosen
    — Jaap Jongbloed
    — Sandra van Nieuwland


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga sowieso kijken!


    Pretty is just a pretty word.

    Samen met WIDM mijn absolute tv-moment van het jaar. :D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Samen met WIDM mijn absolute tv-moment van het jaar. :D

    Jammer dat Vlaanderen niet meer meedoet...


    I wanna be a wizard!

    Aaah. *O*

    Ah blijf ik het jammer vinden dat het BN'ers zijn en de Vlamingen niet meer meedoen. Maar goed, zo te horen gaan ze wel weer back to basics dus dat is wel tof.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eindelijk eens onbekenden?


    Nvm, lees net dat er weer bekende Nederlanders in zitten --'
    Ugh, ik ben niet van de partij.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 14:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ken super veel niet, alleen de namen Ronnie Flex & Tim Douwsma ken ik.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ken er ook altijd maar een paar. Dan vraag ik me altijd af waar ze dan zo bekend mee zijn.. x) Dit jaar ken ik:

    — Ronnie Flex
    — Sharon Doorson
    — Tim Douwsma (Echt alleen van gezicht, geen idee wat die doet verder)
    — Oscar Aerts
    — Wietze de Jager
    — Sandra van Nieuwland


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het ook echt onwijs jammer dat ze het nu weer met BN'ers (ik ken er trouwens écht weinig dit jaar) gaan doen. En ook jammer inderdaad dat Vlaanderen niet meer meedoet.

    + Ik zie net dat de site de links naar de pagina's van de deelnemers heeft veranderd, zucht. Vanavond ga ik dat even aanpassen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ken er voor mijn doen verrassend veel dit keer, in vergelijking met wat ik de voorgaande jaren kende. Ronnie Flex, Sharon Doorson, Tim Douwsma, Oscar Aerts, Amara Onwuka, Kees van der Spek, Wietze de Jager, Klaas van der Eerden en Sandra van Nieuwland.

    Amara ken ik van het weer, Kees van Oplichters in het buitenland en Klaas presenteert WipeOut en deed ook mee aan het programma Foute Vrienden. :)


    She's imperfect but she tries

    Leuk dat Teske meedoet. Misschien ga ik het kijken, ik heb het nooit echt gevolgd maar deze keer denk ik wel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik blijk echt superveel mensen te kennen, dat had ik niet verwacht: Ronnie Flex, Sharon Doorson, Tim Douwsma, Teske De Schepper, Sander Janson, Anna Speller, Kim Lammers, Kees van der Spek, Wietze de Jager, Klaas van der Eerden, Jaap Jongbloed en Sandra van Nieuwland.

    Ik ga het echter waarschijnlijk maar sporadisch bekijken, sinds het met BN'ers is vind ik het eigenlijk niet fantastisch meer, omdat zij zichzelf vaak erg interessant vinden, maar ook omdat ze soms elkaar al kennen (dat werkt voor geen meter natuurlijk) en omdat ik zelf al een mening over deze mensen heb en er dus niet meer objectief in sta.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb het net teruggekeken en ik had nooit gedacht dat die Ronnie Flex zo'n introvert zou zijn en voor zoveel dingen bang en gewoon, tja, slap. Dat is eigenlijk een van de laatste dingen die ik van hem verwachtte. :'D Leuk dat Teske er in zit, tho. Die Elle Bandita is wel een beetje vreemd, maar ook grappig.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik snapte echt niets van de aflevering van gisteren.

    Marian zit in haar eentje op een eiland en dan leest ze zo'n brief waarin wordt gezegd dat mensen die afvallen ofzo bij haar op het eiland komen, maar Kees moest gewoon weg? Heb ik iets gemist?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kijk met mijn mama. Ik be echt grote fan van Wietze. Geen idee waarom :3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan