• Liefste users,

    Vandaag is het eindelijk zo ver!! Rutger heeft de kudo top, die in op 9 juni 2010 (zo lang geleden alweer!) gelanceerd werd en op 26 juli 2013 (1) (2) (3) veranderd werd, weer terug veranderd naar hoe de top eerst was. Dat was namelijk een echte top; de creatie met de meeste kudo's stond bovenaan, de creatie met de een-na-meeste kudo's stond op nummer twee. Dat is nu weer zo. Voor de mensen die zich niet zo veel kennis hebben van de top; de afgelopen twee jaar bestond de 'top' uit een aantal creaties die kudo's hadden gekregen, maar niet in volgorde van meest naar minder. Het was zo dat hoe meer kudo's een creatie had, hoe meer kans de creatie had om in de top te komen, maar zekerheid was er niet. En daarbij werd deze top elk uur ververst in plaats van elke dag.

    Een paar maanden geleden werd ons duidelijk dat de eerste versie van de kudo top na al die jaren nog steeds erg gemist werd. Natuurlijk is elke verandering wennen, zo ook de nieuwe versie van de kudo top dachten wij, maar aangezien het gemis bleef, hebben we Rutger lief aangekeken en gevraagd of hij de verandering wilde terug draaien. Bij deze! *O*

    Dan is er verder nog meer goed nieuws!!

    In mei vroegen we jullie wat jullie er van vonden als we de volgende regel zouden versoepelen:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.

    Deze zouden we in het volgende willen veranderen:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een quiz, ook niet in de quiz zelf.
    Het is toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story, mits dit alleen in de story zelf gebeurt.


    Deze twee nieuwe regels vervangen de oude regel vanaf nu!!

    Het komt er op neer dat je weer om kudo's mag vragen (rekening houdend met de andere kudoregels), maar enkel in jouw eigen story. We hebben bewust gekozen om enkel de regel voor de stories te versoepelen en niet voor de quizzen, omdat de regel anders zou kunnen aanzetten om een kudovraag als vraag in te stellen.

    Have a nice day,
    Het modteam

    Maar wat is 50 minuten of fame?

    Oeh, wat leuk! De andere top had ook wel wat, maar ik denk dat dit toch weer beter bij het Q van nu past. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    Ik vond de verandering over het algemeen niet heel noodzakelijk, maar ik vind het wel beter zo! Fijn dat er aandacht aan is besteed (:


    Caution first, always.

    Wooohooo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaterne schreef:
    Maar wat is 50 minuten of fame?


    Het wordt steeds langer! Jip zei vijf seconds, haha. ^^
    Als je een story vlak na middernacht een kudo geeft, komt die gegarandeerd in de top. Dan staat die er dus heel even in, vijf seconden, figuurlijk gesproken. Dat duurt dan tot dat verhaal er weer uit wordt geduwd door verhalen met meer lezers en kudo's, die je overdag meestal zult zien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier ben ik nu eens blij om. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi modjes, leuk om te zien hoe democratisch jullie worden :) Er zullen altijd mensen zijn die het vervelend vinden, maar zo zal het ook altijd zijn in de politiek. Je kunt niet iedereen tevreden houden. Inderdaad nog een tip: kudo nog steeds geen voorwaarde maken om verder te gaan.


    Ik quote de kudoregels, aangezien niemand die lijkt te kennen (nieuwe inclusief). Ik weet nog dat er veel naar gevraagd werd in het topic waarin ze vroegen wat users liever hadden en daarin zeiden ze dat niet alle regels vervallen.


    De regels rond kudos
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een quiz, ook niet in de quiz zelf.
    - Het is toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story, mits dit alleen in de story zelf gebeurt.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 22:43 ]


    Your make-up is terrible

    Dankjewel (K)

    Furiosa schreef:
    (...)
    Die zijn dus niet vervallen, mooi, goed om te weten, dankjewel Nikki ^^


    Life is hard and then we die

    Yaay! Nu krijg ik spontaan zin om te schrijven, haha. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    AO3 schreef:
    We waren net aan het skypen en toen iemand zei dat de oude top terug is, begon iedereen helemaal te gillen van blijdschap omg.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Haha, iedereen gaat zijn story's nu weer om middernacht om 's morgens vroeg activeren. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Haha, iedereen gaat zijn story's nu weer om middernacht om 's morgens vroeg activeren. :')

    Wel duh, valt te verwachten :Y)


    -

    Hmm, oke c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeeh, dit is super fijn!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt