• Liefste users,

    Vandaag is het eindelijk zo ver!! Rutger heeft de kudo top, die in op 9 juni 2010 (zo lang geleden alweer!) gelanceerd werd en op 26 juli 2013 (1) (2) (3) veranderd werd, weer terug veranderd naar hoe de top eerst was. Dat was namelijk een echte top; de creatie met de meeste kudo's stond bovenaan, de creatie met de een-na-meeste kudo's stond op nummer twee. Dat is nu weer zo. Voor de mensen die zich niet zo veel kennis hebben van de top; de afgelopen twee jaar bestond de 'top' uit een aantal creaties die kudo's hadden gekregen, maar niet in volgorde van meest naar minder. Het was zo dat hoe meer kudo's een creatie had, hoe meer kans de creatie had om in de top te komen, maar zekerheid was er niet. En daarbij werd deze top elk uur ververst in plaats van elke dag.

    Een paar maanden geleden werd ons duidelijk dat de eerste versie van de kudo top na al die jaren nog steeds erg gemist werd. Natuurlijk is elke verandering wennen, zo ook de nieuwe versie van de kudo top dachten wij, maar aangezien het gemis bleef, hebben we Rutger lief aangekeken en gevraagd of hij de verandering wilde terug draaien. Bij deze! *O*

    Dan is er verder nog meer goed nieuws!!

    In mei vroegen we jullie wat jullie er van vonden als we de volgende regel zouden versoepelen:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.

    Deze zouden we in het volgende willen veranderen:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een quiz, ook niet in de quiz zelf.
    Het is toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story, mits dit alleen in de story zelf gebeurt.


    Deze twee nieuwe regels vervangen de oude regel vanaf nu!!

    Het komt er op neer dat je weer om kudo's mag vragen (rekening houdend met de andere kudoregels), maar enkel in jouw eigen story. We hebben bewust gekozen om enkel de regel voor de stories te versoepelen en niet voor de quizzen, omdat de regel anders zou kunnen aanzetten om een kudovraag als vraag in te stellen.

    Have a nice day,
    Het modteam

    Ik vond de verandering over het algemeen niet heel noodzakelijk, maar ik vind het wel beter zo! Fijn dat er aandacht aan is besteed (:

    Jorah schreef:
    Ik vond de verandering over het algemeen niet heel noodzakelijk, maar ik vind het wel beter zo! Fijn dat er aandacht aan is besteed (:

    Zouden jullie misschien er bij kunnen zeggen dat je het niet als voorwaarde mag stellen voor een volgend hoofdstuk? Ik weet dat dat is omdat je rekening moet houden met andere regels, maar andere hebben dat misschien niet door.(:

    Wel fijn trouwens :D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaah, wat leuk! De 5 seconds of fame om middernacht kunnen weer beginnen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aah ik vind het wel leuk. C:
    Nu krijgen de kudo's ten minste weer waarde. ^^

    En er staan al andere story's in de top dan alleen boyband stuff dus dat is ook wel hoopgevend. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Aaah, wat leuk! De 5 seconds of fame om middernacht kunnen weer beginnen. :Y)

    En het start over iets meer dan 3 uur ;p

    Wiarda schreef:
    Aaah, wat leuk! De 5 seconds of fame om middernacht kunnen weer beginnen. :Y)


    Dit ja :')

    Wel fijn dat het nu weer zo is ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yaay eindelijk, hier zat ik echt op te wachten. Wel jammer dat mijn stories nu nooit meer in de top zullen komen (huil)

    Haha, wat leuk dat het weer terug is (:


    What would Emma do?

    Eindelijk! Ik ben er echt heel blij mij!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    We waren net aan het skypen en toen iemand zei dat de oude top terug is, begon iedereen helemaal te gillen van blijdschap omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ah jush. Dit vind ik nou echt fijn, vooral omdat ik die vorige top geen top vond. Het voelde als tijdens een zwemwedstrijd zeggen 'nou, jullie drie zijn de eersten, nu gaan we loten om wie de prijs krijgt, want als Jan altijd de prijs krijgt enkel omdat-ie zo goed kan zwemmen, is het ook niet eerlijk meer'.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 21:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, dit maakt mijn dag nog beter! ^^


    I wanna be a wizard!

    Echt heel leuk!
    Ik ben hier heel blij mee!
    Rutger bedankt, Rutger bedankt, Rutger, Rutger, Rutger, bedankt (dance)(yeah)

    Founder schreef:
    Oh, dit maakt mijn dag nog beter! ^^


    Precies dit c:


    Happy Birthday my Potter!