• Dit is geen zeik topic ik moest me ei kwijt.

    Er was middag iets ellendig gebeurd. Echt vreselijk. Een of ander middelbaar viezerik. Deed vuil tegen me. Hij noemde me een wijf. en Discrimineerde me, en dat ik hier niks te zoeken had. en een of andere oud vrouwtje zei: "je moet hier weg anders bel ik de politie.''
    Die man behandel me als een hond en zei tegen me: ''Je moet echt even normaal praten, want ik praatte ook heel normaal tegen jou!''

    Die man behandelende me als een stuk vuil en zei dat ik moet weg wezen.
    Ik was laat in de middag heel chagrijnig.

    Veel mensen zijn zo tegen mij! een vrouw deed naar op me verjaardag wat ik deed bij haar.


    Nu weet ik dat een groot deel van de wereld tegen me is.


    nobody say it was easy

    Je mag het niet zo op jezelf betrekken, die mensen zijn gewoon zo negatief. Of jij er nu bent of niet, het is gewoon hoe ze zijn. Ik denk dat je jezelf onnodig belast door te denken dat jij verantwoordelijk bent daarvoor. Niet veel mensen zijn zo 'tegen jou.' Veel mensen zijn gewoon 'zo'. Maar dat doen ze tegen anderen ook. Trek het je niet aan, en laat je dag erdoor zeker niet verpesten! (:
    Je bent veel meer waard dan dat!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat soort mensen zijn zelf het vuil van de straat en hebben geen hersens, van dit soort lui moet je je echt niets aantrekken! Je bent veel beter dan hun!


    Queer zijn is gewoon alles

    Niks van aan trekken, he bent veel meter waard Dan die stomme mensen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:48 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    Niks van aan trekken, he bent veel meter waard Dan die stomme mensen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Inderdaad gewoon niks van aantrekken. Anders heb je alleen jezelf ermee (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.