• Ik heb de helft van mijn cover al klaar, behalve dat ik er graag 2 gifs overheen wil die zegmaar het plaatje ingeblend worden (op het zwarte gedeelte) Ik zelf heb hier niet het talent voor dus ik zoek iemand die dat voor me wilt doen


    Deze foto:



    Met deze gifs




    Graag de man onder de man en de vrouw onder de vrouw!

    Vragen? Stel ze gerust.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Afbeeldingen opgeslagen, nu photoshop opstarten en samenvoegen!
    Met andere woorden, ik ben dus voor je bezig (flower)

    Edit: Het moet even geduld hebben want er wilt er ene eten en daarna moet ik weg... dus het gaat voor mij vanavond zijn dat ik eraan verder kan (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 16:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Yay, heel erg bedankt. maak ik het makkelijker als ik alle foto's apart stuur, dus die van die jongen en het meisje? Misschien dat dat makkelijker is met de lagen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 16:42 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Edit: Het moet even geduld hebben want er wilt er ene eten en daarna moet ik weg... dus het gaat voor mij vanavond zijn dat ik eraan verder kan (:


    Is goed hoor (;

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 16:44 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Et voila, hopelijk voldoet hem aan je verwachtingen ^_^ En ik kan het niet laten, maar heb zelf nog wat geprutsts eraan, just for fun. Je moet maar bezien welke je gebruikt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Die met filter is mooier, maar net iets te kleurrijk, heb je nog andere filters?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    plus! aangezien ik niet weet hoe je een titel op een gif krijgt zou je die er op willen zetten?


    Na al die Jaren en After all those Years dus 2x een cover dus als dat kan.

    sorry als ik lastig ben

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 20:51 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik kan de kleur gerust wat minder doen hoor of een andere texture eroverheen, geen probleem en ik zal dan ook meteen de tekst toevoegen (: Al gaat dat dan voor straks - en anders morgen zijn - want heb mezelf verplicht nu eerst iets te maken voor de wedstrijd van Myrra, aangezien de deadline vandaag is :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja tuurlijk! Wedstrijden gaan voor ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...