• Oké ik ga weer een nieuw verhaal maken,weet nog niet precies waar het over gaat,maar ik weet wel dat het over een band gaat (A)


    Rollen;

    -Zangeres&speelt elektrische gitaar+hoofdrol[BEZET!][Charissa]
    -Drumster[BEZET!][Nikita]
    -Gitariste[BEZET!][Julia]
    -Basist[BEZET!][Kim]

    -Vriendin Bill[BEZET!][Patricia]
    -BF Bill[BEZET!][Siham]
    -Vriendin Tom[BEZET!][Charissa]
    -BF Tom[BEZET!][Joyce]
    -Vriendin Georg[BEZET!][Romy]
    -BF Georg[BEZET!][Nickita]
    -Vriendin Gustav[BEZET!][Kim]
    -BF Gustav[BEZET!][Julia]




    Wat ik wil weten is dit:

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Likes;
    Dislikes;
    Fan van;
    Plaatje;
    Tekstje(MOET!);



    IK KIES NIET METEEN DE EERSTE MAAR DE BESTE


    Lalalalalalalala.

    Mag ik de Gitariste worden?? (A)
    Ik ben Julia, FreakykidTH. Info komt eraan^^

    Naam; Julia
    Leeftijd; 17 [Je mag aanpassen ;)]
    Karakter; Beetje Bitchy, aardig, snel op der tentjes getrapt.
    Likes; Haar gitaar, vrienden, de Band en Chocola
    Dislikes; Spinazie en arro types
    Fan van; Tokio Hotel, BFMV, Korn, Rammstein
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/scene%20kids%20or%20scene%20hair/XxXPurpleXxXPancakesXxX/Scene%20Hair/awesomeeeeeeeeeeeee.jpg?o=107
    Tekstje(MOET!);
    Haay,
    Ik ben Julia, 17 jaar oud en ben de gitariste van de band. Ik hou van mijn gitaar, vrienden, de band en Chocolade. Ik hou niet van Spinazie en arro types. Ik ben grote fan van Tokio Hotel, Bullet for my Valentine, KoRn en Rammstein.
    Doeii<33

    Vriendin Bill ^^


    Naam; Annelies

    Leeftijd; 16

    Karakter; Lief, spontaan, grappig, soms bitchy, vrij snel jaloers, koppig

    Likes; IceCream, Hello Kitty, Vrienden, muziek, chocolade

    Dislikes; Mensen die denken 'het' te zijn, spinnen en insecten.

    Fan van; Tokio Hotel, Linkin Park, Escape The Fate, Within Temptation

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67220

    Tekstje(MOET!);

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik zit al 16 jaarjtes op deze cuuwle planeet. Als hobby's doe ik paardrijden en doe ik aan hiphop maar soms doe ik gewoon als ik vrije tijd heb, dan zing ik wel wat ofzo. Ik houd véél van m'n vrienden, muziek, hello kitty, chocolade, icecream. Maar aan de andere kant heb k een bloedhekel aan mmensen met een té groot ego,spinnen en insecten. Zoals je ziet ben ik fan van Tokio Hotel, Linkin Park, Escape Tha Fate en Within Temptation. Nee, daardoor maak je me nog geen gothic want dat ben ik niet. Op het plaatje, dat ben ik alleen heb ik nu ook nog een wenkbrauwpiercing maar die zie je niet door het haar ^^. Nou, ik moest maar eens gaan.

    CIaoz bitchaz(H)

    vriendin tom ?

    mag dat ^^

    Naam;Raquel

    Leeftijd;16

    Karakter;betrouwbaar,lief,koppig,eerlijk,hyperactief soms

    Likes;muziek,uitgaan,snoepjes,nijntje ^^

    Dislikes;crocs,ruzie's,mensen die liegen,fakers

    Fan van;Porcelain and The Tramps

    Plaatje;http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje(MOET!);Hi ^^ Ik ben Raquel en pas 16 jaar. Ik wou dat ik 18 jaar was en al me rijbewijs had enzo,maar ja dat ben ik dus niet ;] Ik ben een lief en betrouwbaar meisje al zeg ik het zelf. Eerlijk ben ik ook en koppig ook nog x] Muziek is me leven en ik ga graag uit met me vrienden. In het speciaal met me vriendje Tom. Hij is echt heel lief voor me. Hij is de ware voor me denk ik. Ik kan niet tegen ruzie's en mensen die liegen. Daar kan ik zo boos om worden. Nou dit ben ik, hope you like me.. Xxx Raquel


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    schat mag ik de vriendin van Tom en de zangeres van de band zijn???


    *He's the one.

    MENSEN INFO x'D


    Lalalalalalalala.

    Bf tom ,,

    Naam; Chantou =sjantoe

    Leeftijd; 16

    Karakter; Bitchy,Grote bek,Melig/gek,Lief,Eigenwijs

    Likes; Lolly's,Hello Kitty,Betty Boop,Vriende,Mn haar.

    Dislikes; Insecten,Eenden,Irritante Kinders,Huppelkutjes..

    Fan van; ToHo [[Ofcourse],simple plan,Red jumpsuit Apparatus,The veronica's

    Plaatje; http://nd.blog.cz/l/letajici-bagr.blog.cz/obrazky/22056174.jpg

    Tekstje(MOET!);
    Heej mensjes,Ik ben Chantou,,16 jaartjes jong en zwaar LollyVerslaafd, Ook lieft ik Hello Kitty && Betty Boop want hun rocken gewoon :P
    In me vrije tijd hang ik graag rond met vrienden, of luister ik alleen in mn kamer naar me Favo muziek fsoo.. Waar ik echt niet tegen kan zijn Huppelkutjes,,ik bedoel : Kan het nog Nepper?? Maa me ma roept me,,of ik ff wil helpe :8
    Later BitcheSs


    Crack a bottle

    rol; bastist of iets anders


    Naam;Linda

    Leeftijd;18!

    Karakter;Lief, Spontaan, Wild, Stoer, Hyper, Gek, Bitch,

    Likes;Zingen, Gitaar spelen, de band, Concerten geven, Hardrock/Metal muziek, Lolly's, Zwemmen, Vakantie, Zonnen.

    Dislikes;HuppelsGrieten, Barbie's, WanaBee's, Kutweer, Insecten, Opdringerige Fans,

    Fan van; Bullet for my valentine, Bless the Fall, Escape the Fate, Toki Hotel, Metallica, Linkin Park, Fall out Boy.

    Plaatje;http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg

    Tekstje(MOET!);

    Heey Heey, ik ben Linda en ben 18Jaar!, ik ben dol op Spelen op Mijn Basgitaar en Ik heb een band met 3 Andere Meiden en we zijn best Succesvol!Wat ik wel het nadeel vind van een Band hebben zijn de Op dringerige Fans die overal en altijd een Handtekening willen maar Ik moet ermee Leven, Ik haat Barbie's en Huppel Grieten want die denken dat ze Alles zijn, Ik ben super Fan Escape the Fate en Heb ze weleens ontmoet op een meet en greet:D, Verder Ben ik een Lieve en spontane Meid maar als iets me niet bevalt heb ik snel een grote bek, Maar ik moet gaan want we gaan repeteren met de band! Byeee(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jah ik ben met de Info bezig ^^

    IK WIL VRIENDIN TOM =D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Is vriendin Bill al samen met Bill of nog niet?

    Naam; Charissa

    Leeftijd; 16

    Karakter; Bitch, ego, lief, zelfzeker en hyperactief

    Likes; vrienden, zingen, gitaar spelen en ijsjes

    Dislikes; huppels, bedriegers, spinnen, tomaten en donder

    Fan van; Linkin Park en Chris Brown

    Plaatje; http://i109.photobucket.com/albums/n57/LaniaFelton/scenehair001.jpg

    Tekstje(MOET!); Hoi f*ckers. Ik bn Charissa en ben een tamelijk groote Bitch met een enorm Ego van Amsterdam tot in Tokio. Leer er gewoon mee leven dt ik geweldig bn. Ik hou van veel dingen maar het meeste hou ik vn ijsjes en mijn band. I'm who I'm And I'm Not Changing Myself For you. Bubai.x333


    *He's the one.

    nog niet^^


    Lalalalalalalala.

    SIHAMM<33
    Bedankt voor de Rol<33
    Zeg je het als de serie er is??^^
    Doe maar gewoon bij FreakyKidTH :P

    zangeres info komt

    Siham is lief..x3333


    *He's the one.