• ik zit in de 2e van het Vmbo . maar dat haalt niet uit , Wij hebben Bio Oke iedereen En me klas is niet zo heel rustig ,maar ja , "haalt ook niet uit" Oke wij klote heel erg bij haar, omdat ze niks doet/kan. ze kan je alleen maar slaan / aan je borsten zitten / ze kan tegen je liegen / en natuurlijk schreeuwen , Wat moeten we nou met der ? , Ooh ja waarom er aan iemands tieten staat zou ik je even uitleggen, een vriendin van mij , liep naar voren naar het bord toe, en me Docent zei .Manu zitten. dus ze bleef staan om wat aan iemand te vragen. duwt onze ducent manu naar achten graait ze naar der tieten. Jaa nou ik werd boos want dat doe je niet als Docent. dus zei schreeuwen met . JAA HAD JE MAAR NIET NAAR ME TOE MOETEN LOPEN :@. , En laatst ook . Manu Stond volgens onze docent op de Voet van haar. maar dat was niet eens zo. Knijpt ze manu vol , en nu is der arm blauw. wie heeft er tips. Om der terug te pakken , en dat ze met een Mond vol tanden staat .

    Bedankt om me hele preek aan te horen, en te helpen :$

    naar de directeur stappen en het melden? Dit lijkt me wel een serieus probleem :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is verboden, dat mag echt niet.
    Gelijk melden aan de directeur.


    -

    Naar een je teamleider/mentor stappen. Waarschijnlijk wordt ze dan ontslagen, want wat ze doet is verboden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    -titel aangepast-


    Wie du mir, so ich dir.

    Rickjuh schreef:
    naar de directeur stappen en het melden? Dit lijkt me wel een serieus probleem :O

    zou ik ook doen, want dit gaat wel heel ver..

    zelfde wat die anderen hier zeggen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haar terug knijpen:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    pak een geweer en schiet ze dood (hoera)


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Wat Rick zei. Die lerares mag blij zijn dat ze mij niet in de klas had. Moest ze es bij mij wagen man ><


    No growth of the heart is ever a waste

    naar de mentor
    werkt dat niet?
    Directeur
    werkt dat ook niet?
    Politie
    want dit is ongewenste intimiteiten en dat is verboden


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Rickjuh schreef:
    naar de directeur stappen en het melden? Dit lijkt me wel een serieus probleem :O


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Immortal schreef:
    naar de mentor
    werkt dat niet?
    Directeur
    werkt dat ook niet?
    Politie
    want dit is ongewenste intimiteiten en dat is verboden

    Inderdaad .