• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël



    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    Misschien moeten we een kleine tijdsprong doen?


    Ik stem voor haha


    take me back to the basics and the simple life

    Rockbell schreef:
    Misschien moeten we een kleine tijdsprong doen?


    Slim, dan lopen we wellicht minder snel vast :')


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Naar wanneer zal er dan gesprongen worden?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal eerst nog eens een berichtje sturen naar iedereen en dan daarna misschien een tijdsprong. (:


    help

    Wanneer komt de tijdsprong?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Wanneer komt de tijdsprong?


    take me back to the basics and the simple life

    Sorrydat ik et alweer vraag, maar zijn er mensen die nog verder willen op is dit dood?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Sorrydat ik et alweer vraag, maar zijn er mensen die nog verder willen op is dit dood?


    Dit leeft nog en Marthe en ik zijn blij met je enthousiasme. We hadden het allebei eventjes druk. ^^

    (KLEINE) TIJDSPRONG: Het is nog steeds zaterdag vijftien december, enkel is het nu namiddag en vertrekken de leerlingen (met toestemming van hun ouders of voogd) alleen of in groepjes naar Zweinsveld.


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    (...)

    Dit leeft nog en Marthe en ik zijn blij met je enthousiasme. We hadden het allebei eventjes druk. ^^

    (KLEINE) TIJDSPRONG: Het is nog steeds zaterdag vijftien december, enkel is het nu namiddag en vertrekken de leerlingen (met toestemming van hun ouders of voogd) alleen of in groepjes naar Zweinsveld.


    Yaaay


    take me back to the basics and the simple life

    Ieeeemand voor de baes?


    kindness is never a burden.