• Hooi! (:


    Op mijn profiel heb ik twee plaatjes staan. Ik heb ze graag onder elkaar (Weasley links en NCIS rechts), maar het past niet. Ik gok erop dat de plaatjes te groot zijn. Is er iemand die me toevallig kan helpen ervoor te zorgen dat de plaatjes zo'n beetje even groot zijn en gewoon naast elkaar passen? De quote wil ik dan onder het Weasley plaatje, maar dat kan ik in principe zelf wel.

    Alvast heeeeeeeeeeeel erg bedankt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zet ze gewoon naast elkaar in 1 bestand? :3
    Ik ben nu niet aan mijn pc, anders had ik het zelf gedaan, maar dan hoef je niet te klieren met codes ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Zet ze gewoon naast elkaar in 1 bestand? :3
    Ik ben nu niet aan mijn pc, anders had ik het zelf gedaan, maar dan hoef je niet te klieren met codes ^^


    Het Weasley plaatje is een gif, en als ik 'm open op Picmonkey wordt 't een standaardplaatje. En ik krijg 'm niet zo ver dat ie gewoon een gif blijft. :/
    Of kun je me anders uitleggen hoe en waar ik het doen moet? Betaalde photoshop programma's heb ik niet en Gimp wil niet lukken op mijn laptop. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen idee, ik probeer het straks anders in mijn Photoshop voor je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In columns zetten?


    take me back to the basics and the simple life

    @Eef
    Dankjewel! _O_


    EthereaI schreef:
    In columns zetten?


    Omg, natuurlijk!
    Maar nu heb ik dat geprobeerd, en de grootte van het NCIS plaatje blijft de hele tijd hetzelfde. Terwijl ik 'm van 2000X2000 al verkleind heb naar 400X400, er valt geen verandering te zien. D:
    Het liefste heb ik het Weasley plaatje nu een stuk kleiner, maar ik weet dus niet hoe je een gif moet verkleinen... :/

    Ik heb ze nu wel naast elkaar though, dat is meer dan wat ik eerst had. Thanks. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Eef
    Dankjewel! _O_


    (...)

    Omg, natuurlijk!
    Maar nu heb ik dat geprobeerd, en de grootte van het NCIS plaatje blijft de hele tijd hetzelfde. Terwijl ik 'm van 2000X2000 al verkleind heb naar 400X400, er valt geen verandering te zien. D:
    Het liefste heb ik het Weasley plaatje nu een stuk kleiner, maar ik weet dus niet hoe je een gif moet verkleinen... :/

    Ik heb ze nu wel naast elkaar though, dat is meer dan wat ik eerst had. Thanks. c:


    Haha geen probleem. Ik denk dat dat ligt aan de vorm van je foto's ^^ Wil je ze beiden dezelfde grote hebben zullen ze ongeveer dezelfde vorm moeten hebben


    take me back to the basics and the simple life

    Ooh, ik ken het probleem en moet wel zeggen dat ik het zelf ook irritant vind als je de plaatjes naast elkaar in columns zet. Ze verschijnen dan 'uit' je profiel (om het zo maar te zeggen) en gaan onder een andere balk van je profiel. Zo vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    EthereaI schreef:
    (...)

    Haha geen probleem. Ik denk dat dat ligt aan de vorm van je foto's ^^ Wil je ze beiden dezelfde grote hebben zullen ze ongeveer dezelfde vorm moeten hebben


    Ja naja, ik snap wel dat het Weasley plaatje langer zal zijn, want die is rechthoekig en NCIS is vierkant. Maar nu loopt het NCIS plaatje door die balk aan de rechterkant van mijn profiel en dat was ook niet echt de bedoeling.. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga er nu even aan beginnen, maar ik vrees dat je gewone plaatje wel wat zal verkleinen, is dat erg?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Ik ga er nu even aan beginnen, maar ik vrees dat je gewone plaatje wel wat zal verkleinen, is dat erg?


    Nee, dat is geen enkel probleem. Dankjewel alvast! c:
    Ik heb overigens denk ik nog wel 4 stoffige credits liggen. Interesse als bedankje? (cat) -


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, daar moet je nu niet speciaal moeite voor doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag wel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerst afwachten of ik hem geüpload krijg, want voorlopig ziet het er naar uit van niet :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Dit is hoe ik het nu heb, of heb je liever dat ze even hoog zijn? ^^

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 15:33 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zie geen plaatje. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •