• Hooi! (:


    Op mijn profiel heb ik twee plaatjes staan. Ik heb ze graag onder elkaar (Weasley links en NCIS rechts), maar het past niet. Ik gok erop dat de plaatjes te groot zijn. Is er iemand die me toevallig kan helpen ervoor te zorgen dat de plaatjes zo'n beetje even groot zijn en gewoon naast elkaar passen? De quote wil ik dan onder het Weasley plaatje, maar dat kan ik in principe zelf wel.

    Alvast heeeeeeeeeeeel erg bedankt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wacht, nu wel. c:

    Eem uitproberen op m'n profiel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het mogelijk dat je 'm wat groter krijgt? Ik vind 'm best klein ogen op mijn profiel. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb aan de grootte niets aangepast, dat komt door de verhoudingen van Q. Ik doe wat ik kan, geef me een minuutje :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Ik heb nu de hoogte gelijk gemaakt, ik weet niet precies hoe dat uitdraait op je profiel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:



    Ik heb nu de hoogte gelijk gemaakt, ik weet niet precies hoe dat uitdraait op je profiel.


    Nog steeds zo klein. De tekst valt niet te lezen. x) De verhouding vind ik wel mooier though, dat het zo op gelijke hoogte is. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan ligt het aan de verhoudingen op Q en is er denk ik niet echt veel dat je kan doen :'3
    Tenzij je misschien maar 1 van de 2 plaatjes neemt? Dan is de afbeelding op zich wat kleiner en kan die meer plaats innemen op je profiel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.