• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kan mijn geboortedatum niet aanpassen omdat ik mijn account heb aangemaakt wanneer ik minderjarig was. Wat een bullshit.

    Natuurlijk. Wel checken, niet reageren. Like I'm so important. Ik wacht voor niks :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw...Jij was diegene waar ik aan dacht toen ik gisteren ging slapen. Jij was diegene waar ik aan dacht toen ik op stond en jij bent diegene waar ik al een hele dag aan denk. Dit is verschrikkelijk, ga uit mijn hoofd. Ik wil niet verliefd zijn, het is verschrikkelijk. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sommige mensen vragen echt om problemen en het is niet omdat ik in iedereens ogen vriendelijk en vrolijk ben, dat ik mijn mond niet kan opentrekken om mijn harde mening eens te delen.


    16 - 09 - '17

    Wat? Dat wilde ik niet!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I wanna cry.


    26 - 02 - '16

    Weet je? Ik heb gewoon echt geen zin meer om nog langer te doen alsof alles in orde is. Ik ben het echt zat!


    16 - 09 - '17

    Ieee blij met mijn nieuwe shirtjes! En ik kan de tandarts betalen en de Danse Macabre gaat steeds beter! Misschien bestaat er toch zoiets als je blij/gelukkig voelen. Zo voel ik me vandaag tenminste wel eindelijk weer. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik voel me echt zo dik vandaag. Ik wil in strakke topjes kunnen passen in plaats van in van die wijde dingen zodat je niets kunt zien. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scira schreef:
    Sommige mensen vragen echt om problemen en het is niet omdat ik in iedereens ogen vriendelijk en vrolijk ben, dat ik mijn mond niet kan opentrekken om mijn harde mening eens te delen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Huh, er komen echt tegenwoordig drie verschillende post bezorgers langs die allemaal op een andere tijd op dezelfde dag post bezorgen. Geen reclame, maar echt post.


    Your make-up is terrible

    You guys are idiots. Why do I bother.


    kindness is never a burden.

    Wat moet ik nou... D:

    Ik heb een hekel aan school en ik hou van jou maar het is misschien wat teveel.

    I shouldn't go on like this... Doing nothing. Really, nothing. Not interesting, right?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cocio chocolademelk is veel te lekker en verslavend (H)

    Suku schreef:
    Cocio chocolademelk is veel te lekker en verslavend (H)


    Waar koop jij het? D:


    Feel the fire, but do not succumb to it.