We kunnen ook een theme doen waar Ashton z'n middelvinger opsteekt. HAHAHA nee grapje. Maar die foto's zijn btw wel leuk om te gebruiken. Ik stuur ze even naar je.
Raeken schreef:
(...) We kunnen ook een theme doen waar Ashton z'n middelvinger opsteekt. HAHAHA nee grapje. Maar die foto's zijn btw wel leuk om te gebruiken. Ik stuur ze even naar je.
J A. Bc zijn vingers zijn zo lang ik huil.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Raeken schreef: En als we ook nog zulke foto's kunnen vinden van michael en luke en cal. GEWOON EEN HEEL ARSENAAL AAN MIDDELVINGER FOTOS IM IN FOR THAT
HAHAHAHAHAHAHAH JA. (wbw)
stay safe because I like being alive at the same time as you
The one waar Noek bij de landmacht zit, maar er eigenlijk ook van houd om gedomineerd te worden en het Ashton een enorme kick geeft als zij hem daddy noemt. Also the one waar Noek gek is op Ashton's losse weelderige haren, maar enorm geilt op zijn knotje.
McIair schreef: The one waar Noek bij de landmacht zit, maar er eigenlijk ook van houd om gedomineerd te worden en het Ashton een enorme kick geeft als zij hem daddy noemt. Also the one waar Noek gek is op Ashton's losse weelderige haren, maar enorm geilt op zijn knotje.
Idk man. It's stupid. Geen lijn maar wel geil idk.