• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Markey schreef:
    (...)

    Het eerste hoofdstuk was nog wel te doen, volgens mij had ik een zeven voor die toets. Daarna hadden we nog een hoofdstuk welke dieper in ging op de stof en door die zeven ging ik me overmoedig voelen. Kwam er uiteindelijk vanaf met een vier. :c

    Ik ben vandaag trouwens ook weer naar school gegaan maar hoefde enkel mijn rooster op te halen. Gelukkig heb ik best wel chille dagen waardoor ik morgenochtend lekker uit kan slapen. :Y)


    Bij ons stelde het eerste hoofdstuk ook niets voor in vergelijking met de rest. :') Ik kan niet ontkennen dat het soms wel heel ingewikkeld kan worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 1:02 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, ik vind kansrekenen best wel makkelijk. Het zijn steeds dezelfde trucjes en meestal lukt het dan wel. Oké, meestal dus, want op het examen was het chinees :')
    En jullie maken mij bang met logaritmen. Ga dat vandaag maar eens doen haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eerste dag, en de film die we zouden kijken werkt niet. Goed begin :'D


    El Diablo.

    Ik hoop dat onze eerste dag weer is als in het tweede: Onmiddellijk twee uur studie. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    meh.

    1e schooldag was niks aan :')

    en morgen gelijk van 8.30-16.30 :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Viva la roosterwijzigingen!
    Vanaf nu vrijdag lekker 8.10-16.30
    Gelukkig is onze roostermaker geen oetlul


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Joehoe. Voor elk vak enorm veel huiswerk. De hele week. Heel veel zin in hoor. Blegh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Inclination schreef:
    Morgen mijn aller eerste dag. Vandaag had ik een kennismaking, hoewel iedereen elkaar al kende x)
    Het wordt een lekker begin van het nieuwe schooljaar, gezien het allereerste vak dat ik heb mijn lievelingsvak is not... Gym/LO/TeVeelFysiekeInspanning

    @Rikiah Ps. Felix as in Pewdiepie?

    Nee, niet van youtube

    dont start about wiskunde


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    O god, ik wil er niet aan denken. Ik begin volgende week weer en de enige twee positieve punten zijn dat ik op de helft van mijn opleiding ben en mijn praktijkjaar in ga. Wat betekend dat ik nog maar 1 dag in de week les heb.


    No guts no glory.

    Ik ben net een dag op school en er is al drama, haha.

    Maar veel succes andere mensen. ;-;


    wat was dit ookalweer

    Dil schreef:
    Ik ben net een dag op school en er is al drama, haha.

    Maar veel succes andere mensen. ;-;


    Nu ben ik nieuwsgierig haha


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Pfff, zwaar dagje vandaag.
    En dan ook nog een lekke band een tegenwind op de terugweg. Lekker dan


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Heb dus vanmiddag te horen gekregen dat ik op dinsdag 1 september naar school moet, rooster ophalen enzo.
    Dat is mijn eerste stagedag, komen ze lekker vlot mee zeg
    Officieel begint school ook een week later. Ik dacht a.s. maandag al

    Ik heb morgen intakegesprek en ik ben zo zenuwwachtig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik begin pas de 21ste september c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?