• Want mijn ma en ik hadden er een discussie over. Waat we dus over bezig waren was of je Enschede nou als Ensgudee of als Ensgeedu uitspreekt.
    't Is nou niet echt ezn wereldvraag, maar ik vroeg het me af. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ens guh dee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dan had mijn ma het dus toch juist. :') Ik blijf 't raar zeggen. Net alsof je Velzuhkee zou zeggen tegen Velzeke of Riebuhkee tegen Riebeke.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik verwachtte echt een hartstikke lastig lang woord, haha. Ensgudee is het in ieder geval. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Caracalla schreef:
    Ens guh dee

    Zo zeg ik 't wel in iedergeval :'D

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 18:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caracalla schreef:
    Ens guh dee

    Caracalla schreef:
    Ens guh dee

    Dit ja ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    @Endress: Dan heb in dit nog voor je. ^^ Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan het niet eens opbrengen om dat helemaal te lezen, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Ik kan het niet eens opbrengen om dat helemaal te lezen, haha.


    Begrijp ik. :') Her is een stadje in Wales. ^^ Als je het wil weten, copy-paste het in youtybe en je vind het. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik de enige hier die nog nooit iemand Ensgudee heeft horen zeggen? I mean, dat klinkt echt voor geen meter. o,o Ik zeg altijd Engeedu, dus, maar ik ben nu niet bepaald een betrouwbare bron als Belg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Ben ik de enige hier die nog nooit iemand Ensgudee heeft horen zeggen? I mean, dat klinkt echt voor geen meter. o,o Ik zeg altijd Engeedu, dus, maar ik ben nu niet bepaald een betrouwbare bron als Belg.


    Iemand die me begrijpt! ^^ Ik vins t ook voor geen meter klinken, maar zo te zien klopt het wel. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    @Endress: Dan heb in dit nog voor je. ^^ Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

    Hahahahahaha, geweldig! :'D



    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als inwoner van Twente en frequent bezoeker kan ik zeggen dat het inderdaad Ens-guh-dee is, maar hier in de regio spreekt toch niemand dat uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb nog nooit iemand iets anders dan Enschudee horen zeggen.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Ik heb nog nooit iemand iets anders dan Enschudee horen zeggen.


    Dit dus, haha. Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen dat anders kunnen uitspreken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan