• In onze straat woonde een tijdje geleden een gezin, en zei hadden een zwarte kat. Ze dachten misschien dat zwarte katten ongeluk brachten, dus ze verwaarloosden het diertje. En toen ze verhuisden, lieten ze de poes achter. Nu komt ze elke avond naar onze tuin om te kijken of er wat eten lag. We hadden medelijden met haar, dus we kochten wat kattenvoer voor haar. We noemden haar Zwarteke. Ze vertrouwt ons al een beetje.

    Zou jij als je hetzelfde meemaakte, hetzelfde doen als wij?


    Ik heb haar foto op mijn profiel gezet. Om haar niet bang te maken, heb ik de foto van ver getrokken. Ik heb wat ingezoomd, daarom is de foto niet zo scherp.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 22:46 ]


    "Don't give up until it's over"

    Wat lief dat jullie haar verzorgen!


    26 - 02 - '16

    Inderdaad ontzettend lief dat jullie voor haar zorgen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom hadden ze kat als ze dachten dat het ongeluk bracht? :')
    In ieder geval heel lief dat jullie voor het dier zorgen! Ik zou in principe wel hetzelfde willen doen in zo'n situatie, maar aangezien mijn moeder allergisch is voor katten, zou dat niet kunnen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom hadden ze dan überhaupt een zwarte kat? :'D
    Maar erg goed dat jullie ervoor zorgen nu. Ik had het gedaan, maar dat gaat nu nogal moeilijk met een hond in huis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arme kat, ik kreeg er ook zo een! Sylvester noemde ik d'r... Ze is er nu niet meer....


    You dare to gaze upon me?

    Pim, de kat die ik heb, was al ongewenst toen 'ie net geboren was; de man waarvan de boerderij was waarop hij woonde, wilde hem af laten maken samen met de rest van het nest :c


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Pim, de kat die ik heb, was al ongewenst toen 'ie net geboren was; de man waarvan de boerderij was waarop hij woonde, wilde hem af laten maken samen met de rest van het nest :c


    Wat is er met de rest gebeurd? :O

    Heel mooi dat jullie die kat een plek om te blijven bieden!


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Wat is er met de rest gebeurd? :O

    Heel mooi dat jullie die kat een plek om te blijven bieden!


    Die zijn allemaal naar een vrouw gebracht die ze groot bracht tot ze oud genoeg waren om naar andere adresjes te kunnen. De moederpoes was er helaas al niet meer, kort na de geboorte overleden :c

    Via die vrouw hebben we Pim en Pom gevonden, waarvan Pom helaas niet meer leeft. Hij is na vele jaren vol liefde overleden aan een longontsteking. Ik mis hem nog iedere dag..


    26 - 02 - '16

    Bij ons kwam er een tijdje geleden ook altijd een kat in de tuin, een zwart met wit. We gaven het gewoon eten, maar we konden het niet in huis nemen omdat ik allergisch ben aan katten.


    16 - 09 - '17

    Waarom nemen mensen dieren om hun te verwaarlozen