• Ik heb geen idee of het onder dit kopje hoort... Maar ik zet het nu maar even hier neer;

    Iets waarvan ik nooit had gedacht dat het me zou overkomen is zo juist gebeurd; Ik ben van mijn fiets afgetrapt, tegen mijn hoofd geschopt, geslagen en beroofd van mijn waardevolle spullen. (Gehele portemonnee, pinpas + Code, Ipod en wie weet wat allemaal nog meer...) Vervolgens duurde het ong. drie a vier voorbijgangers die ik zo goed als smekend om hulp vroeg voor ook daadwerkelijk iemand voor me stopte. Politie gebeld en uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
    Ik ben er relatief goed vanaf gekomen, een wond in mijn voorhoofd van ong. 8 centimeter met drie hechtingen erin en een redelijke grondige wasbeurt ondergaan. Nu nog een beetje bijkomen van de shock en over een aantal uur kan ik me weer melden op het politiebureau. Maar nu eerst ga ik alle wachtwoorden veranderen.

    Passen zijn geblokkeerd voor zover mogelijk, maar de rest ben ik wel allemaal kwijt qua inhoudt en ik denk ook niet dat ik het ooit nog terug krijg.

    Mijn belager was een man van tussen de 20 en 30, buitenlandse afkomst wat te horen was aan zijn accent en hij reed op een BMX / Mountainbike.

    Heeft één van jullie wel eens zoiets meegemaakt? Hoe hebben jullie het afgehandeld? Om twee uur heb ik dus weer een gesprek met de politie en ik probeer zo veel mogelijk dingen nog meer op te rakelen...


    Credendo Vides

    Oh, jeetje, wat heftig. D:
    Dat lijkt me een erg enge ervaring. Ik heb zelf gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, maar sterkte! Ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo achterlijk dat er niemand voor je stopte. Kan ik met mijn hoofd niet bij. Heel erg sneu voor je, en schrikken natuurlijk. Hopelijk vinden ze de dader en geneest de wond op je hoofd snel :/.
    Ik zou het topic niet onder off-topic zetten btw.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Zo achterlijk dat er niemand voor je stopte. Kan ik met mijn hoofd niet bij. Heel erg sneu voor je, en schrikken natuurlijk. Hopelijk vinden ze de dader en geneest de wond op je hoofd snel :/.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Oh, jeetje, wat heftig. D:
    Dat lijkt me een erg enge ervaring. Ik heb zelf gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, maar sterkte! Ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen.


    Pretty is just a pretty word.

    Vandaag de gehele middag op het politiebureau gezeten, onderzocht door een vrouw van de GGD en met een man langs de locaties geweest waar hij foto's maakte en monsters afnamen en de laatste dingetjes in bewijs zakjes stopte.

    Mijn Ipod is gevonden, in het donker had hij die over het hoofd gezien nadat ik hem al gezegd had dat ik niet wist waar die precies was en hij lag er vanochtend toen ik er met mijn vader even langs ging om inderdaad nog te zoeken.
    Het was wel makkelijk om te zien waar het gebeurd is; heel de grond was rood gekleurd.

    Ik hoop echt dat er snel meer nieuws van komt, zeker ook omdat de politie al zei dat een soortgelijk iets een aantal weken terug gebeurd is op ongeveer precies dezelfde plek en op bijna dezelfde manier.

    Ik heb dus geen idee onder welk sub- topic dit zou passen...


    Credendo Vides

    Oh joh! Wat ontzettend heftig! Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat zoiets een ongelofelijke impact op je heeft..
    Heel veel sterkte!

    Holy shit, dat is heftig, zeg. Niet normaal dit.
    Ik vind het ook zo stom dat zo weinig mensen stoppen, zelfs wanneer je om hulp vraagt, en het duidelijk is dat je die nodig hebt... Ik hoop in ieder geval dat je snel zal herstellen van de schok, en nog kan redden wat er te redden valt. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 20:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Holy shit, dat is heftig, zeg. Niet normaal dit.
    Ik vind het ook zo stom dat zo weinig mensen stoppen, zelfs wanneer je om hulp vraagt, en het duidelijk is dat je die nodig hebt... Ik hoop in ieder geval dat je snel zal herstellen van de schok, en nog kan redden wat er te redden valt. Sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vause schreef:
    Oh joh! Wat ontzettend heftig! Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat zoiets een ongelofelijke impact op je heeft..
    Heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte :( wat een rot moment moet dat zijn geweest!

    Vreselijk! Ik heb ook een onderzoek gekeken dat maar 15% (van de 100%) mensen iemand helpt als diegene in nood is. Echt verschrikkelijk en ik schrok er echt van. Heftig!!


    You dare to gaze upon me?

    GE-WEL-DIG nieuws gekregen van de politie! Ze hebben de dader opgepakt! *O*
    Hij moet donderdag voorkomen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    GE-WEL-DIG nieuws gekregen van de politie! Ze hebben de dader opgepakt! *O*
    Hij moet donderdag voorkomen.

    Yes! Hij zal boeten voor zijn daden. :Y) (Sorry voor de vreemde manier van zeggen)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    DreamerN schreef:
    GE-WEL-DIG nieuws gekregen van de politie! Ze hebben de dader opgepakt! *O*
    Hij moet donderdag voorkomen.


    Hopen dat hij een flinke straf zal krijgen!


    26 - 02 - '16

    Whoa, hier schrik ik wel wat van. ;o Ik hoop dat je er snel van bent hersteld! (Of goed aan het herstellen bent.) Ik vind het wel erg dat er niemand voor je wilde stoppen; dat doe je toch meteen als je ziet dat er een fietser op de grond ligt?

    Super dat de politie hem gevonden heeft! (Betekent dit dan dat je je spullen ook terugkrijgt, of zit dat er helaas niet in?)


    help