• Ik heb geen idee of het onder dit kopje hoort... Maar ik zet het nu maar even hier neer;

    Iets waarvan ik nooit had gedacht dat het me zou overkomen is zo juist gebeurd; Ik ben van mijn fiets afgetrapt, tegen mijn hoofd geschopt, geslagen en beroofd van mijn waardevolle spullen. (Gehele portemonnee, pinpas + Code, Ipod en wie weet wat allemaal nog meer...) Vervolgens duurde het ong. drie a vier voorbijgangers die ik zo goed als smekend om hulp vroeg voor ook daadwerkelijk iemand voor me stopte. Politie gebeld en uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
    Ik ben er relatief goed vanaf gekomen, een wond in mijn voorhoofd van ong. 8 centimeter met drie hechtingen erin en een redelijke grondige wasbeurt ondergaan. Nu nog een beetje bijkomen van de shock en over een aantal uur kan ik me weer melden op het politiebureau. Maar nu eerst ga ik alle wachtwoorden veranderen.

    Passen zijn geblokkeerd voor zover mogelijk, maar de rest ben ik wel allemaal kwijt qua inhoudt en ik denk ook niet dat ik het ooit nog terug krijg.

    Mijn belager was een man van tussen de 20 en 30, buitenlandse afkomst wat te horen was aan zijn accent en hij reed op een BMX / Mountainbike.

    Heeft één van jullie wel eens zoiets meegemaakt? Hoe hebben jullie het afgehandeld? Om twee uur heb ik dus weer een gesprek met de politie en ik probeer zo veel mogelijk dingen nog meer op te rakelen...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    GE-WEL-DIG nieuws gekregen van de politie! Ze hebben de dader opgepakt! *O*
    Hij moet donderdag voorkomen.


    Aaah dat is echt gelukkig! Dat zal wel heel fijn om te horen zijn.
    Jezus, wat een nare en pijnlijk ervaring moet dit zijn, ik hoop echt dat je je alweer wat beter voelt en er verder niks aan overhoudt. Hoe durft zo iemand een weerloos persoon zo van een fiets af te trekken!


    Your make-up is terrible

    Rivetra schreef:
    Whoa, hier schrik ik wel wat van. ;o Ik hoop dat je er snel van bent hersteld! (Of goed aan het herstellen bent.) Ik vind het wel erg dat er niemand voor je wilde stoppen; dat doe je toch meteen als je ziet dat er een fietser op de grond ligt?

    Super dat de politie hem gevonden heeft! (Betekent dit dan dat je je spullen ook terugkrijgt, of zit dat er helaas niet in?)


    Ik heb nog niets gehoord over de portemonnee en andere spullen die hij meegenomen heeft en de politie heeft ook nog mijn tas en rok in bezit voor spooronderzoek.

    Het huid is al wel weer aan elkaar gegroeid, maar ik heb nog wel last van wat hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid zo af en toe bij inspanning.
    Misschien post ik er nog wel eens een foto van, van hoe het er nu uit ziet.
    Ik heb al wel een foto van hoe het er eerst uit zag na een paar dagen op instagram en FB staan: >Click<


    Credendo Vides