• De ChristenUnie vindt het alleszinds al niet kunnen:

    Christenen in Flevoland zijn geschokt en teleurgesteld over plannen voor een SM-act in Walibi Holland. Tijdens de Halloween Fright Nights haalt het pretpark 'zweepslagen, lak, leer en bondage' uit de kast. Dat schiet de gelovigen helemaal in het verkeerde keelgat.

    "Het is het attractiepark niet waardig om naar dit soort extreme dingen te gaan zoeken", reageert Jaap Oosterveld van de ChristenUnie in Dronten. "Walibi raakt steeds verder van het padje af", vertelt hij aan Omroep Flevoland.

    De 'scarezone' in Walibi zal in het teken staan van 'strenge meesteressen en slaven'. Volgens woordvoerster Lindy Voskuil krijgt het toneelstukje inderdaad een seksuele lading. "We zoeken het randje op." Hoewel de sfeer van een darkroom wordt gecreëerd, zou van echte seksuele handelingen geen sprake zijn. Acteurs raken bezoekers niet aan.

    Het pretpark zit blijkbaar financieel in de problemen, denkt ChristenUnie-voorman Oosterveld. "Het verbaast mij dat Walibi steeds extremere markten opzoekt om voldoende omzet te realiseren. Kennelijk gaat het slecht." Eerder had hij al commentaar op de keuze om speciale Walibi-condooms te verkopen.

    Bron: Looopings.nl

    =======================

    Ik ben nu niet direct een christenen, maar ik vind het eerlijk gezegd toch ook wel een beetje ver gaan.:')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 13:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Als je het niet vind kunnen, ga je toch niet? Het is niet alsof je verplicht bent om die huizen in te gaan als je al naar Fright Nights gaat, toch? Ouders die jonge kinderen meenemen, als ze dat zelf verantwoord vinden (wat ik persoonlijk niet begrijp), lezen zich wel in en skippen dat deel dan.
    Het park heeft z'n eigen keuze gemaakt, de bezoekers kunnen nu zelf kiezen of ze die bepaalde afdeling willen bezoeken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Het gaat hier toch gewoon om de fright night? Daar mag je überhaupt niet heen als je jonger dan 16 (of 18) bent. Dus dat kleine kinderen het gaan zien gaat niet op. Op zulke fright nights zie je van alles. En eerlijk, ik zie liever een SM-act dan martelpraktijken. ='D


    'Nobody said it was easy

    Er gaan ook kinderen van 12/13 jaar naar Walibi Fright Nights O.o
    Okay, misschien weten die niet wat het inhoudt, maar ik kan me voorstellen dat hun ouders zeggen "Uh, nee, ga er maar niet heen." en dat Walibi daardoor juist minder bezoekers gaat trekken :')

    Ik vind het maar raar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Starlord schreef:
    Uhm... right? Scarezones horen eng te zijn. Wat heeft sm precies met horror te maken, Walibi? :S


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    What


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zag het ergens voorbij komen op Facebook en dit was hoe ik naar mijn scherm keek > O_o en ik dacht er ook nog eens 'Wtf' bij. Dit is gewoon belachelijk, er lopen kinderen en zo rond, dus ik vind het niet kunnen.


    16 - 09 - '17

    Walibi verkoopt condooms loooolll wat een grap.
    Ik vind het echt een achterlijk idee. Leuk hoor, seks, maar hou het lekker buiten een kinderpretpark. Dit is hun doelgroep toch niet? Nou ja, het is in ieder geval een mooie publiciteitsstunt (of eerder een schreeuw om aandacht misschien), maar of dit nou rendabel gaat zijn betwijfel ik.


    i put the fun in funeral

    Gunnulfsen schreef:
    Als je het niet vind kunnen, ga je toch niet? Het is niet alsof je verplicht bent om die huizen in te gaan als je al naar Fright Nights gaat, toch? Ouders die jonge kinderen meenemen, als ze dat zelf verantwoord vinden (wat ik persoonlijk niet begrijp), lezen zich wel in en skippen dat deel dan.
    Het park heeft z'n eigen keuze gemaakt, de bezoekers kunnen nu zelf kiezen of ze die bepaalde afdeling willen bezoeken.


    Het gaat zo te zien om een scarezone en die zijn vaak iets moeilijker te ontwijken dan de huizen, waar je kan kiezen om wel of niet in te gaan en waar je ook extra voor moet betalen. Ik hoop dus dat ze hem op een plek doen waar je er makkelijk omheen kunt. Sommigen zijn namelijk gewoon helemaal niet te vermijden.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Uhm... right? Scarezones horen eng te zijn. Wat heeft sm precies met horror te maken, Walibi? :S


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Starlord schreef:
    (...)

    Het gaat zo te zien om een scarezone en die zijn vaak iets moeilijker te ontwijken dan de huizen, waar je kan kiezen om wel of niet in te gaan en waar je ook extra voor moet betalen. Ik hoop dus dat ze hem op een plek doen waar je er makkelijk omheen kunt. Sommigen zijn namelijk gewoon helemaal niet te vermijden.


    Ik heb weinig verstand van Fright Nights omdat ik te bang ben om te gaan, dus dat wist ik niet, maar dankjewel voor die heads-up. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Lolicia schreef:
    Wtf wtf wtf. Mijn gehele reactie is een grote wtf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Galathynius schreef:
    Moet toch kunnen? Wat boeit dat nou.


    Er wordt echt te veel heisa om gemaakt :').


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik uh ben zelf een 'BDSM'er' en eigenlijk ben ik het er ook niet mee eens dat ze dit gaan doen. BDSM heeft niks met angst te maken mijns inziens en als dat wel zo is dan zit het goed fout. Natuurlijk kan het een onderdeel zijn van een sessie, roleplay enzo, maar horror... Nee daar heeft BDSM niks mee te maken. Als je BDSM vergelijkt met horror dan moet je het gewoon niet doen.


    Life is hard and then we die

    Amiable schreef:
    Het gaat hier toch gewoon om de fright night? Daar mag je überhaupt niet heen als je jonger dan 16 (of 18) bent. Dus dat kleine kinderen het gaan zien gaat niet op. Op zulke fright nights zie je van alles. En eerlijk, ik zie liever een SM-act dan martelpraktijken. ='D


    Jawel, ik was 12 en ging er heen.

    Volgens mij moet je onder de 12 met een begeleider of zo. Maar het mag wel gewoon.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een enorme ramp. Als je het liever niet hebt, dan ga je er niet heen, wat ik ook kan begrijpen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 17:44 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]