• De ChristenUnie vindt het alleszinds al niet kunnen:

    Christenen in Flevoland zijn geschokt en teleurgesteld over plannen voor een SM-act in Walibi Holland. Tijdens de Halloween Fright Nights haalt het pretpark 'zweepslagen, lak, leer en bondage' uit de kast. Dat schiet de gelovigen helemaal in het verkeerde keelgat.

    "Het is het attractiepark niet waardig om naar dit soort extreme dingen te gaan zoeken", reageert Jaap Oosterveld van de ChristenUnie in Dronten. "Walibi raakt steeds verder van het padje af", vertelt hij aan Omroep Flevoland.

    De 'scarezone' in Walibi zal in het teken staan van 'strenge meesteressen en slaven'. Volgens woordvoerster Lindy Voskuil krijgt het toneelstukje inderdaad een seksuele lading. "We zoeken het randje op." Hoewel de sfeer van een darkroom wordt gecreëerd, zou van echte seksuele handelingen geen sprake zijn. Acteurs raken bezoekers niet aan.

    Het pretpark zit blijkbaar financieel in de problemen, denkt ChristenUnie-voorman Oosterveld. "Het verbaast mij dat Walibi steeds extremere markten opzoekt om voldoende omzet te realiseren. Kennelijk gaat het slecht." Eerder had hij al commentaar op de keuze om speciale Walibi-condooms te verkopen.

    Bron: Looopings.nl

    =======================

    Ik ben nu niet direct een christenen, maar ik vind het eerlijk gezegd toch ook wel een beetje ver gaan.:')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 13:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Amiable schreef:
    Het gaat hier toch gewoon om de fright night? Daar mag je überhaupt niet heen als je jonger dan 16 (of 18) bent. Dus dat kleine kinderen het gaan zien gaat niet op. Op zulke fright nights zie je van alles. En eerlijk, ik zie liever een SM-act dan martelpraktijken. ='D


    Inderdaad, zoals hierboven al gezegd mag je gewoon naar de fright nights hoor. Er zijn wel leeftijdsregels over de huizen en daar geld dan dat je een begeleider moet hebben etc, maar geloof mij, er lopen zat kleine kinderen rond. Stond er vorig jaar nog met eentje in de rij voor Merlins Castle, die mij vertelde dat hij de scarezones super eng maar super vet vindt, maar nog niet in de huizen durft, dus daar gaat hij pas als hij ouder is met zijn papa in -schattig kindje dat het was c:- Weer een reden om het raar te vinden dat het om een scarezone gaat.


    Happy Birthday my Potter!

    Persoonlijk maakt het mij weinig uit en ik heb er dan ook geen kritiek op. Ik vind het enkel interessant om te zien welke kant dit dan op zou gaan en welke reacties dit gaat ontlokken bij de bezoekers. Het zou me niets verbazen als er genoeg mensen op af gaan komen.

    - edit: over dat kinderen het gaan zien, het is van tevoren aangekondigd, dus de ouders zijn ervan op de hoogte waar ze hun kind aan blootstellen. Naar mijn idee is het dan eigen risico als je je kind toch zo nodig op sleeptouw moet nemen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 17:48 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Galathynius schreef:
    Moet toch kunnen? Wat boeit dat nou.

    Volgens mij is het gewoon als een soort fifty shades parodie bedoelt. Ik zie er niet echt een probleem mee, ik heb daar mensen gezien die in de brand gestoken werden en op gruwelijke manieren vermoord zien worden. Weet niet of ik hem ga zien, meestal mis ik de shows


    If a writer falls in love with you, you can never die