• Mijn vader heeft er veel moeite voor gedaan op een veiling-site, maar het is hem voor een paar weken geleden dan ook gelukt! Eergisteren hebben we de kamers verwisseld. Ik moet naar de grotere kamer wat ik eigenlijk niet zo leuk vind, maar het bed zou ook niet in de kleinste kamer passen waar ik lag, hahah. De muren zijn nu nog wit, maar de muur waar het bed tegenaan staat zal paars worden, net zoals de muur naast de deur (die er nog niet in zit ;') ) en de kozijnen. De andere (grote) muur gaat taupe worden, een beetje bruin-grijs ^^
    Het bed gaat ook niet aan deze kant blijven staan, want dan kan ik helemaal niets meer kwijt in de kamer. Het bed zal tegen de taupe muur aan komen te staan en waar het bed staat komt mijn bureautje.

    Nou zijn jullie wel benieuwd natuurlijk hoe dat bed eruit ziet hé? Nou komt het hoor:
    Hij is 200 bij 160. Ik had eerst een 200 bij 140 omdat dat in die kleine kamer nét paste. Nu hebben mijn vriend en ik ook wat meer ligruimte en liggen we niet tegen elkaar gedrukt, wat we overigens heerlijk vinden, maar als je midden in de nacht met opgetrokken knieën in de rug van je vriend ligt, wordt die ook niet zo blij, hahah.


    Wat is dat witte?
    Dat is het topdek dat we erbij 'kregen'. Het maakt het bed iets zachter en beschermd het bed ook tegen zweet en zo (:




    Al met al ben ik heel blij met mijn bed en hoop ik dat ik er goed op zal gaan slapen! :'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat fijn! c;


    26 - 02 - '16