Ik ben een maand geleden ontzettend verliefd geworden op een van mijn huisgenootjes. Kon niet meer eten, praatte nergens anders meer over, het leek de hele dag alsof ik ergens op een wolkje zat etc. Dat bleek dus wederzijds te zijn; er was een avond waarop mijn andere huisgenoten (we wonen met 70 in een oud schoolpand) ons alleen lieten en van het een kwam het ander. Inmiddels hebben we elkaar bijna elke dag gezien/bij elkaar geslapen en lijkt het of de verliefdheid voor mij een beetje weg is. Hetzelfde heb ik gehad bij mijn ex na een maand, waarna ik het uitmaakte en helemaal ziek werd van liefdesverdriet. Ik weet niet waar dit vandaan komt, of ik dan echt die gevoelens kwijt ben of een beetje bindingsangst heb en alles zo blokkeer. Ik ben meerdere keren niet echt goed behandeld door jongens, op vervelende manieren afgewezen etc, dus ik vraag me af of het daar misschien aan ligt. Herkent iemand dit en weet diegene dan ook wat het zou kunnen zijn? Dank jullie wel voor het lezen van deze lap tekst in ieder geval.
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.