Duivelsgebroed schreef:
(...)
True, ik ken ook een voorbeeld van een vriend met een vriendin die in het oosten van Duitsland woont. Ze zien elkaar 2x per jaar, maar ze zijn beide ook al eens de fout in gegaan (vreemdgegaan), wat vrij makkelijk kan gebeuren met een normaal uitgaansleven. Dat is uiteindelijk toch prima afgelopen, alleen zijn zij iets ouder. Ik vind gewoon dat je op 16 jarige leeftijd nog echt veel wijzingen krijgt in je leven, andere scholen/steden/omgeving. Het beperkt je dan gewoon in je keuzes imo
In het scenario wat ik hoor van topicstarter krijg je een situatie waarbij hij waarschijnlijk nooit in Nederland zal komen, dus als het ook maar iets meer zou moeten worden, dan moet zij daarheen. Sorry maar dat vind ik gewoon gebruiken :x
Hmm. Ik weet niet of zij ervan uitgaat dat hij nooit naar Nederland zou komen omdat dat gewoon veel gedoe is of omdat hij inderdaad zoiets heeft laten doorschemeren. In het laatste geval ben ik het in ieder geval helemaal met je eens en ik zou ook zeker niet zomaar daar naartoe gaan.
De meeste kennissen/vrienden die een relatie met iemand in het buitenland hebben zijn inderdaad iets ouder, maar mijn zwager heeft bijvoorbeeld op zijn vijftiende zijn Venezuelaanse vriendin via Youtube ontmoet en ze zijn nu, zes jaar later, toch getrouwd en ze komt over drie maanden voorgoed naar Nederland. Ik weet ook wel dat het niet gebruikelijk is, maar iedereen zegt altijd zo snel dat een relatie op afstand niet kan en ik heb het toch wel echt anders gezien, ook op een jonge leeftijd. Maar goed, ik weet niet wat ze bedoelt met het feit dat ze denkt dat hij nooit een voet in Nederland zal zetten, dat kan door haar eigen zelfbeeld komen of inderdaad door iets wat die jongen zegt. Dunno, ik ken jullie niet. :'p
In ieder geval vind ik het nergens op slaan dat je je contact zou moeten breken omdat hij je leuk vindt en toevallig drie jaar ouder is. Dat is, naar mijn mening, niet echt veel. :'d
Every villain is a hero in his own mind.