• ik heb een vraagje: wat ik niet begrijp is: bij sommige personen staat er op hun profiel FORUM5 en FORUM10....,
    maar FORUM1 niet,hoe kun je nu 5 keer en 10 keer op forum gaan,maar niet 1 keer?! :O


    /

    Dat zijn het aantal posts die die persoon heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je bedoelt forum berichten? Dat is inderdaad het aantal posts dat die persoon op het forum heeft gemaakt. Dat kan dus ook best maar één zijn, maar dan moet je toevallig net iemand tegenkomen die dat nummer heeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb je het over badges?


    What would Emma do?

    Oh, over de posts!


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Heb je het over badges?


    Ohhh, nee, ik denk dat het inderdaad over de badges gaat. Dat klinkt een stuk logischer. :'D
    Als iemand de badges voor forum 5 en 10 heeft, maar niet die van 1, is dat een foutje van Q. Soms wordt een badge die je wel hebt verdiend, niet automatisch uitgedeeld. Je kunt dat melden in dit topic en dan krijg je de badge van een mod.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reclame.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 aug 2015 - 10:35 ]

    Naargelang jouw forumposts krijg je inderdaad die badges.
    Soms maakt de computer van Q een rekenfoutje en dan geeft Q die niet automatisch aan jou. De badge "Forum 1" is een van de meest vergeten automatische badges. (Weetje: de foto-badge vergeet Q ook vaak)
    Iemand die merkt dat hij of zij een badge mist, kan dat melden bij een moderator of in dit topic. Dan zal een moderator checken of je hem daadwerkelijk mist en kan deze dan toch nog handmatig aan je toekennen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury