• Geen idee of dit in 'Klachten' of 'Vragen' moet, dus ik zet het maar hier.
    Ik heb een aantal dagen geleden een lijstje gemaakt en natuurlijk heb je hier nu ook badges voor lijstjes, maar de badge voor één lijstje is niet aangeslagen bij mij. Is dit gewoon een bug of is er iets anders?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zal het eventjes bekijken voor je.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik denk dat je dit het beste hier kunt melden. :)

    Edit: Endress was me al voor. :-)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 17:25 ]


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik denk dat je dit het beste hier kunt melden. :)


    Ah, oeps. Niet gezien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is een foutje van Q. Soms krijg je een badge die je wel hebt verdiend niet automatisch. Je kunt dat melden in dit topic en dan zorgt een mod dat je de badge alsnog krijgt. (:

    Edit: Oh wauw, haha, opeens waren er al drie mensen voor me. :'D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 17:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoals Mignon al heeft gezegd, is dat inderdaad de plek waar je zulke badge-problemen kan vertellen. Maar ik heb het voor je opgelost. De badge voor 1 lijstje heb je! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    Dat is een foutje van Q. Soms krijg je een badge die je wel hebt verdiend niet automatisch. Je kunt dat melden in dit topic en dan zorgt een mod dat je de badge alsnog krijgt. (:


    Voortaan (als het ooit nog eens gebeurd) zal ik het daar melden, maar Endress is het al aan het bekijken. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Endress schreef:
    Zoals Mignon al heeft gezegd, is dat inderdaad de plek waar je zulke badge-problemen kan vertellen. Maar ik heb het voor je opgelost. De badge voor 1 lijstje heb je! (:


    Dankje! Dan kan hier een slotje op. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Goed, ik zal hier dan een slotje op zetten, ja! (:


    Pretty is just a pretty word.