• Hoi allemaal!

    Een week geleden ben ik begonnen met het spelen van minecraft. Door middel van internet heb ik deels uitgevogeld hoe alles werkt (':
    Het lukt mij alleen niet om mods te installeren. McCrayfish's furniture mod doet het wel, deze staat in het mods mapje zoals in de tutorials op internet wordt uitgelegd. Ook heb ik forge geinstalleerd. Alleen op de een of andere manier pakt het spel alleen deze mod en de andere mods zijn niet zichtbaar in mijn spel. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe? Ik wilde bijvoorbeeld Rei's minimap in mijn spel hebben maar die deed het niet. Toen heb ik een nieuwere minimap mod geprobeerd omdat ik dacht dat hij misschien te oud was. Maar die deed het ook niet. Als ik in mijn spel naar mods toe ga staat er ook alleen forge en McCrayfish's furniture mod.

    Alvast bedankt (:


    No guts no glory.

    Download craftenterminal
    Je kan daar via dat programma heel simpel mods in je minecraft zetten en er weer uithalen. En ook voor verschillende versies


    ♡

    De meeste mods doen het niet omdat Mojang na een update ervoor heeft gezorgt dat het heel moelijk is aangezien ze niet willen dat je met hun spel gaat kloten :p

    Het kan ook zijn dat de mods van bijvoorbeeld 1.7 is en niet 1.8 ;p

    LaughingJack schreef:
    De meeste mods doen het niet omdat Mojang na een update ervoor heeft gezorgt dat het heel moelijk is aangezien ze niet willen dat je met hun spel gaat kloten :p

    Het kan ook zijn dat de mods van bijvoorbeeld 1.7 is en niet 1.8 ;p


    ^ Niet waar ;D alle Mods werken prima. Mods maken het spel juist beter en leuker, er is niks illegaals aan en er wordt niks geblokkeerd van Mods (: Ik heb ook zat Mods geïnstalleerd en er is niks illegaals aan. Bepaalde mods zijn alleen "verboden" op bepaalde servers zoals Ultra Harcore en Hunger Games.

    Verder idd goed kijken of de mods niet out of date zijn. Verder moeten sommige mods andere bepaalde mods hebben om te kunnen runnen. Zoals Forge idd, verder zou ik niet weten wat je fout doet ): miss de topics van de mods eens goed doorlezen? Succes!


    It's high noon.

    Ik lees even mee :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeratul schreef:
    (...)

    ^ Niet waar ;D alle Mods werken prima. Mods maken het spel juist beter en leuker, er is niks illegaals aan en er wordt niks geblokkeerd van Mods (: Ik heb ook zat Mods geïnstalleerd en er is niks illegaals aan. Bepaalde mods zijn alleen "verboden" op bepaalde servers zoals Ultra Harcore en Hunger Games.

    Verder idd goed kijken of de mods niet out of date zijn. Verder moeten sommige mods andere bepaalde mods hebben om te kunnen runnen. Zoals Forge idd, verder zou ik niet weten wat je fout doet ): miss de topics van de mods eens goed doorlezen? Succes!


    Heb ik gezegt dan dat het illegaal is? Nee. Maar ze vinden het niet echt leuk en hebben en moeilijker gemaakt.

    Ik download al mijn mods via skydaz, dat maakt het heel makkelijk. Al staat niet alles er op (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 12:04 ]


    What would Emma do?

    Als ik forge wil installleren staat er dit "there is no minecraft directory set up.either choose an alternative, or run the minecraft launcher to create one"

    :\

    LaughingJack schreef:
    De meeste mods doen het niet omdat Mojang na een update ervoor heeft gezorgt dat het heel moelijk is aangezien ze niet willen dat je met hun spel gaat kloten :p

    Het kan ook zijn dat de mods van bijvoorbeeld 1.7 is en niet 1.8 ;p


    Ik heb gekeken en behalve de mccrayfish's furniture mod waren ze inderdaad voor oudere versies. Ik heb de mods die ik graag wil nog eens gegoogled maar kan nergens 1.8 versies vinden. In plaats van Rei's minimaphad ik wel de 1.8 versie van Xaero's minimap gedownload maar daarbij krijg ik alleen een wit scherm als ik het spel opstart dus die heb ik weer verwijderd. Blijkbaar zijn er meer mensen met dat probleem. Als iemand nog leuke mods voor 1.8 weet of een werkende minimap mod hoor ik het graag (:


    No guts no glory.

    LaughingJack schreef:
    Als ik forge wil installleren staat er dit "there is no minecraft directory set up.either choose an alternative, or run the minecraft launcher to create one"

    :\


    Probeer eens het spel op te starten, daarna afsluiten en nog eens proberen te installeren?


    No guts no glory.