• Hey hoi ^^
    Omdat ik de laatste tijd mijn draai in het tekenen een beetje terug ben gaan vinden, heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik voor het einde van 2015 getekend wil hebben. Ik maak mijn tekeningen namelijk nooit af :') en kan een 'challenge' dus wel gebruiken. Ik vroeg me af of meerder mensen hier aan mee zouden willen doen of hun eigen challenge willen starten.
    Mijn goals:
    — Een portret in zwart-wit 5 Augustus 2015

— Een kleurenportret
    — Het hoofd van een katachtige in pastel
    — Een van de paarden van de manege in pastel
    — Een van de paarden van de manege in potlood (kleur of zwart-wit)
    — Een stilleven in aquarel
    — Een landschap met acryl

Zo op een rijtje lijken het ineens heel veel tekeningen en ik moet toegeven dat ik ook niet weet of ik het ga halen :') Maar niet geschoten is altijd mis zoals ze zeggen hé (A)

[ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 13:29 ]

take me back to the basics and the simple life

SleepingBeauty schreef:
    ^Dat is zo, maar dan had ik al veel eerder moeten beginnen. Bovendien is het niet echt een goal van me of zo, dus ik vind er nooit de energie voor om veel te gaan oefenen.
    Ik wens je heel veel succes met de tekeningen en hopelijk krijg je het allemaal af! ;3

Haha, ik heb altijd al getekend en ben zelfs een tijdje lid geweest van een zogenaamde tekenclub waar ik mee gekapt ben omdat je anderhalf uur de tijd kreeg voor een tekening en aan het einde van het jaar je map dus vol zat met niet afgemaakte tekeningen en ik me realiseerde dat ik liever zelf bepaalde wat ik zou tekenen en het in mijn eigen stijl wou tekenen :')

Ikigai schreef:
    (...)

Haha, ik heb altijd al getekend en ben zelfs een tijdje lid geweest van een zogenaamde tekenclub waar ik mee gekapt ben omdat je anderhalf uur de tijd kreeg voor een tekening en aan het einde van het jaar je map dus vol zat met niet afgemaakte tekeningen en ik me realiseerde dat ik liever zelf bepaalde wat ik zou tekenen en het in mijn eigen stijl wou tekenen :')

Dat snap ik ja, lijkt me inderdaad een heel stuk aangenamer om het zelf te kunnen beslissen. Een tekening afmaken is zo al moeilijk genoeg, laat staan als je elke keer nog een nieuwe moet beginnen ook.
    Heb je nog een paar voorbeelden van je tekeningen?

From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.

SleepingBeauty schreef:
    (...)
    Dat snap ik ja, lijkt me inderdaad een heel stuk aangenamer om het zelf te kunnen beslissen. Een tekening afmaken is zo al moeilijk genoeg, laat staan als je elke keer nog een nieuwe moet beginnen ook.
    Heb je nog een paar voorbeelden van je tekeningen?

Zo snel niet nee, maar alles wat ik eventueel zou hebben is ook al weer minimaal een half jaar oud :')

Ikigai schreef:
    (...)

Zo snel niet nee, maar alles wat ik eventueel zou hebben is ook al weer minimaal een half jaar oud :')

Ah, dan hoop ik dat je snel eentje af hebt en je die met ons kan delen, als je dat zelf wilt natuurlijk ^^
    Het begin ziet er in ieder geval al geweldig uit, kan ik zeggen (;

SleepingBeauty schreef:
    (...)
    Ah, dan hoop ik dat je snel eentje af hebt en je die met ons kan delen, als je dat zelf wilt natuurlijk ^^
    Het begin ziet er in ieder geval al geweldig uit, kan ik zeggen (;

Natuurlijk (:

Ik ben ondertussen alweer een stukje verder, al moet ik toegeven dat ik de afgelopen dagen geen ouf had om te tekenen, waarschijnlijk omdat ik in principe bijna klaar ben en dus ook onderaan de half en het haar de tekening moet gaan afwerken :') heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?

EthereaI schreef:

Ik ben ondertussen alweer een stukje verder, al moet ik toegeven dat ik de afgelopen dagen geen ouf had om te tekenen, waarschijnlijk omdat ik in principe bijna klaar ben en dus ook onderaan de half en het haar de tekening moet gaan afwerken :') heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?

Mooi! Vooral niet gaan haasten bij het afwerken. Een pauze nemen als je er even zat van bent anders ga je spijt krijgen als je door gaat.

The truth is out there.

Scully schreef:
    (...)

Mooi! Vooral niet gaan haasten bij het afwerken. Een pauze nemen als je er even zat van bent anders ga je spijt krijgen als je door gaat.

Dankje! Dat was ik sowieso ook al wel van plan. Ik bedoelde alleen meer het onderaan afwerken, dat je niet een streep hebt waar boven alles nog getekend is en het ineens ophoudt :')

EthereaI schreef:
    (...)

Dankje! Dat was ik sowieso ook al wel van plan. Ik bedoelde alleen meer het onderaan afwerken, dat je niet een streep hebt waar boven alles nog getekend is en het ineens ophoudt :')

Ik fade het altijd uit. Of maak een deel van de shouders, stop dan en zet daar mijn signature. Ik moet ook echt weer tekenen. Luiheid heerst. Ik ga zo wel even schetsen.

The truth is out there.

Scully schreef:
    (...)

Ik fade het altijd uit. Of maak een deel van de shouders, stop dan en zet daar mijn signature. Ik moet ook echt weer tekenen. Luiheid heerst. Ik ga zo wel even schetsen.

Hahaha

In principe is hij nu af! Misschien dat ik er later nog wat aan verander, maarop het moment ben ik er tevreden mee!

EthereaI schreef:

In principe is hij nu af! Misschien dat ik er later nog wat aan verander, maarop het moment ben ik er tevreden mee!

Erg goed gelukt! Mooi. (:

The truth is out there.

Scully schreef:
    (...)

Erg goed gelukt! Mooi. (:

Dankje (flower)

Hij is echt ontzettend mooi geworden! ;o

SleepingBeauty schreef:
    Hij is echt ontzettend mooi geworden! ;o

Dankjee (flower)