• Michael Fassbender spelled backwards is rednebssaf leahcim, which means "fabulous, handsome shark" in a language I just made up.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Thomson schreef:
    (...) Nais, waar naartoe?


    naar het buurt land van Oostenrijk


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    (...)

    naar het buurt land van Oostenrijk
    o

    **facepalm*


    take me back to the basics and the simple life

    Pixars schreef:
    (...)

    naar het buurt land van Oostenrijk
    Geen idee waar je het hebt maar klinkt fantastisch.
    ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ikigai >> EthereaI, met een hoofdletter i ipv een l


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Ikigai >> EthereaI, met een hoofdletter i ipv een l



    Zo leuk :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zo leuk :3


    Thank you ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Asdfghjkl, ugh spijt van het feit dat ik niet naar die auditie ben gegaan waarvoor ik een half jaar geleden een uitnodiging heb gekregen.. :s


    -

    Towns schreef:
    Asdfghjkl, ugh spijt van het feit dat ik niet naar die auditie ben gegaan waarvoor ik een half jaar geleden een uitnodiging heb gekregen.. :s


    Told ya :')
    *hug*


    take me back to the basics and the simple life

    Towns schreef:
    Asdfghjkl, ugh spijt van het feit dat ik niet naar die auditie ben gegaan waarvoor ik een half jaar geleden een uitnodiging heb gekregen.. :s


    Ah, we said you so. But misschien komt er ooit een veel betere leukere awesomere auditie.. ;] En als dat ooit komt ga ik je op één of andere manier vinden I dunno how jet and dan sleur ik je erheen, desnoods terwijl dat ik je ontvoer. :Y)

    And awesome username and pf btw Leo.

    And weet er heel toevallig iemand een goede FC voor Avery?


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    (...)

    Ah, we said you so. But misschien komt er ooit een veel betere leukere awesomere auditie.. ;] En als dat ooit komt ga ik je op één of andere manier vinden I dunno how jet and dan sleur ik je erheen, desnoods terwijl dat ik je ontvoer. :Y)

    And awesome username and pf btw Leo.

    And weet er heel toevallig iemand een goede FC voor Avery?


    Thanks and ehh. Idk. You know one for frank?
    BESIDES. WE ARE GONNA LET OXFORD LIVE

    *we told you so

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 18:51 ]


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Thanks and ehh. Idk. You know one for frank?
    BESIDES. WE ARE GONNA LET OXFORD LIVE

    *we told you so


    Eh, I don't know either. Ik heb altijd struggles met FC's voor jongens.
    YES, YES. But ik heb geloof ik niet bijster veel om te posten. Ik zou nog wel met June kunnen posten, but ze heeft denk ik niet veel te zeggen. *KUCH, KUCH, JENTE, LEWILY, KUCH, KUCH.*

    Tss. Ik voel me echt steeds verschrikkelijker om mijn Engels. Hoe de hell kan iedereen hier zo goed Engels. Het is gewoon oneerlijk.


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    (...)

    Eh, I don't know either. Ik heb altijd struggles met FC's voor jongens.
    YES, YES. But ik heb geloof ik niet bijster veel om te posten. Ik zou nog wel met June kunnen posten, but ze heeft denk ik niet veel te zeggen. *KUCH, KUCH, JENTE, LEWILY, KUCH, KUCH.*

    Tss. Ik voel me echt steeds verschrikkelijker om mijn Engels. Hoe de hell kan iedereen hier zo goed Engels. Het is gewoon oneerlijk.


    :')

    We could ask her for a skip to the evening or something?

    Door engels te lezen en schrijven en films etc kijken zonder ondertiteling ^^


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    :')

    We could ask her for a skip to the evening or something?

    Door engels te lezen en schrijven en films etc kijken zonder ondertiteling ^^


    That's allright. Mij maakt het niet veel uit, als het maar niet doodgaat.

    O, well, ik kijk films zonder ondertiteling, en dat gaat gewoon goed, but ik wilde Engels gaan lezen, maar daar moet ik lang over doen en ik ben niet echt bijster geduldig dus dat levert al snel een chagrijnige ik op. En schrijven gaat dus al helemaal niet, cause I'll suck with it.
    Trouwens, ik ben nu in Duitsland, en ik kwam er gister achter dat ze hier gewoon geen ondertiteling hebben. Als er hier een Engels programma is, dan praten ze wanneer ze iets Engels zeggen, eroverheen met Duits met het gevolg dat je het hoe dan ook niet kan volgen omdat er twee verschillende talen door elkaar heen wordt gepraat en dat is echt heel vaag. Als ik hier zou wonen zou ik het gewoon niet overleven.


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    (...)

    That's allright. Mij maakt het niet veel uit, als het maar niet doodgaat.

    O, well, ik kijk films zonder ondertiteling, en dat gaat gewoon goed, but ik wilde Engels gaan lezen, maar daar moet ik lang over doen en ik ben niet echt bijster geduldig dus dat levert al snel een chagrijnige ik op. En schrijven gaat dus al helemaal niet, cause I'll suck with it.
    Trouwens, ik ben nu in Duitsland, en ik kwam er gister achter dat ze hier gewoon geen ondertiteling hebben. Als er hier een Engels programma is, dan praten ze wanneer ze iets Engels zeggen, eroverheen met Duits met het gevolg dat je het hoe dan ook niet kan volgen omdat er twee verschillende talen door elkaar heen wordt gepraat en dat is echt heel vaag. Als ik hier zou wonen zou ik het gewoon niet overleven.


    ^^

    Hahahhahahahhaa


    take me back to the basics and the simple life

    Finally finished my goddamn profile.
    Took me ages T_T


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either