• Michael Fassbender spelled backwards is rednebssaf leahcim, which means "fabulous, handsome shark" in a language I just made up.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ikigai schreef:
    (...)

    Meh
    :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Heb je nog tekentips voor me Juultje?


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    Heb je nog tekentips voor me Juultje?



    Omg, dat is zo asdfghhj amazing!


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    (...)

    Omg, dat is zo asdfghhj amazing!


    Thank you! (flower) :$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 21:57 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Tingo schreef:
    (...)

    Omg, dat is zo asdfghhj amazing!


    Ik had precies hetzelfde gevoel (:

    Ik ga boeken over micro-expressions bestellen. Dat was random. Okay, doei.


    -

    Towns schreef:
    (...)

    Ik had precies hetzelfde gevoel (:

    Ik ga boeken over micro-expressions bestellen. Dat was random. Okay, doei.



    Over wat? Dafuq zijn dat :')(flower)


    take me back to the basics and the simple life

    Awe schreef:
    (...) Thanks for reading ^^

    @Jente?: Dankjewel ((: Ik zal mn issues wel even onder een spoiler zetten
    Jullie weten, ik heb familie zitten in Brazilië. Laat nou net de opa die ik dáár heb problemen hebben. Hij is afgelopen donderdag opgenomen in het ziekenhuis wegens hart- en longproblemen. Longproblemen heeft hij altijd al gehad, gezien hij in zijn jeugd simpelweg veel te veel heeft gerookt en er nu nog maar een heel klein stukje van zijn longen over is wat nog gezond is. Ook is heeft hij een tijdje terug de diagnose van prostaatkanker gekregen. In het ziekenhuis heeft hij meerdere malen moeten overgeven, puur omdat het eten daar veel anders is dan het typische "Braziliaanse junkfood" wat hij thuis gewend is (zwarte bonen met rijst, heel veel vlees, pasta, een soort van deegkoekjes van rijst, frietjes, etc.). Nu gaan wij zeer snel naar Brazilië toe, wat ons jaarlijkse bezoekje aan de familie is (6 augustus). Alleen ben ik bang, omdat we geen idee hebben van hoe de situatie kan zijn als we daar zijn. Het kan zijn dat mijn opa deels is hersteld en weer een tijdje naar huis kan komen, en dan kunnen we helpen met de verhuizing naar een apartement gezien ze nu op een boerderij wonen, maar het kan ook zijn dat hij niet naar huis wordt gestuurd en dat we twee en een halve week in de spanning moeten zitten en dat de tijden daar veel anders zullen zijn dan dat het altijd is geweest. Dus ja, nogmaals, ik ben bang. 'cause This situation is pretty fucked up to me. :/
    Vandaar dat ik Beau ook op die manier heb geschreven, ooit het blijste kind ter wereld en nu chagrijnig en al die shizzle. Miep


    N'aww lieverd, dat is gewoon zwaar klote. Stay strong, het komt echt wel goed op een gegeven moment. Ik ben er voor je als je iemand nodig hebt.


    -

    Ikigai schreef:
    (...)


    Over wat? Dafuq zijn dat :')(flower)


    'A microexpression is a brief, involuntary facial expression shown on the face of humans according to emotions experienced. They usually occur in high-stakes situations, where people have something to lose or gain. Microexpressions occur when a person is consciously trying to conceal all signs of how they are feeling, or when a person does not consciously know how they are feeling.'


    -

    Towns schreef:
    (...)

    'A microexpression is a brief, involuntary facial expression shown on the face of humans according to emotions experienced. They usually occur in high-stakes situations, where people have something to lose or gain. Microexpressions occur when a person is consciously trying to conceal all signs of how they are feeling, or when a person does not consciously know how they are feeling.'


    Aha but why buy a book about it?


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Aha but why buy a book about it?


    Why not? :')


    -

    Helleuw guys ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    Helleuw guys ;3


    Heyhey ^^


    -

    Towns schreef:
    (...)

    Heyhey ^^


    How's life goin'?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Goedemorgen!


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    Goedemorgen!


    Goodmorning yourself.


    She was always looking for more..