• Michael Fassbender spelled backwards is rednebssaf leahcim, which means "fabulous, handsome shark" in a language I just made up.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guys, wie is een goede Frank Longbottom fc?


    take me back to the basics and the simple life

    Lalalalala... I guess :W


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Lalalalala... I guess :W


    Helleeuuu


    take me back to the basics and the simple life

    For f*ck's sake T_T


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    For f*ck's sake T_T


    Wzzp?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Wzzp?
    Het is een lang verhaal, samengevat is het gewoon dat mijn opa uit Brazilië (ik ben half Braziliaans) zwaarder in de shit zit dan ik dacht. T_T


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Het is een lang verhaal, samengevat is het gewoon dat mijn opa uit Brazilië (ik ben half Braziliaans) zwaarder in de shit zit dan ik dacht. T_T


    Owh.. :/ Naja, als je het kwijt wilt.. c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Owh.. :/ Naja, als je het kwijt wilt.. c:
    Afgelopen donderdag is hij opgenomen in het ziekenhuis wegens hart- en longproblemen. Ook is hij een tijdje terug geïnformeerd dat hij prostaatkanker heeft. Gelukkig is de kanker tot nu toe alleen daar gebleven. In het ziekenhuis heeft hij echer meerdere keren overgegeven, puur omdat het eten daar veel anders is dan het gebruikelijke "Braziliaanse junkfood" (zwarte bonen met rijst, heel veel vlees, een soort deegkoekjes van rijst, frietjes, pasta, etc.) wat hij altijd at. Ik dacht dat dit al zijn problemen waren, maar blijkbaar heeft hij eerder ook ontzettend erge problemen gehad met zijn nieren dat heel zijn onderlichaam volledig gezwollen was.
    Alles bij elkaar heeft hij last (gehad) van de volgende dingen;
    - Longen, wegens veel te veel gerook in zijn jeugd is er nu nog maar een heel klein stukje van zijn longen over wat nog gezond is. Hij heeft nu ook problemen met zijn ademhaling, hij kan wel inademen, maar niet uitademen. Niet fatsoenlijk in ieder geval. Nu moet hij dan ook oefenen met bijvoorbeeld kaarsen uitblazen, wat hij al niet kan.
    - Hart, het hart moet al hard werken maar omdat hij nu ook moeite heeft met ademhalen moet het hart nog harder werken waardoor het steeds minder gaat.
    - Prostaatkanker, reden hiervoor is voor mij niet bekend. Naar mijn idee is het gewoon puur ongeluk.
    - Nieren, reden hiervoor is ook onbekend voor mij, maar dit veroorzaakte dus een zeer gezwollen onderlichaam.
    Hij kon geopereerd worden zodat zijn nieren enzo "beter" zouden worden, maar hij was te zwak voor de operatie dus ze konden het niet uitvoeren.

    Kortom, hij zit heel diep in de shit, en ik kan hem (nog) niet steunen omdat hij gewoon zo ver weg woont, samen met de rest van mijn familie.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Jeetje.. Dat is echt heel erg naar :/ Vervelend dat hij dan ook zo ver woont.. Sterkte hee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Jeetje.. Dat is echt heel erg naar :/ Vervelend dat hij dan ook zo ver woont.. Sterkte hee
    Thanks (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    is iemand online?


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    is iemand online?


    Yes


    take me back to the basics and the simple life

    Pixars schreef:
    is iemand online?



    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)



    nu niet meer ...


    No Music, No Life.

    Ikigai schreef:
    (...)

    Yes


    YAY hoe is het?


    No Music, No Life.